بیوگرافی بازیگران سریال The Idol + زمان پخش سریال آیدل با بازی لی‌لی رز دپ

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol با بازی لی‌لی-رز دپ و د ویکند را در ادامه بخوانید. زمان پخش سریال آیدل نیز در این نوشتار مشخص شده است.

سریال آیدل با بازی لی‌لی رز دپ (انگلیسی: The Idol) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام است که توسط ایبل «د ویکند» تسفی، رضا فهیم و سام لوینسون برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است.

در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱، د ویکند اعلام کرد که او سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از نویسندگان یک سریال درام برای اچ‌بی‌او در کنار رضا فهیم و سام لوینسون است. در همان روز، اشلی لوینسون و جوزف اپستاین اعلام کردند که تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند و جوزف اپستاین به عنوان نویسنده و شورانر این مجموعه نیز فعالیت می‌کند.

مری لاز نیز اعلام کرد که به عنوان نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. سریال آیدل لیلی رز دپ تنها سریالی است که رز در آن به ایفای نقش پرداخته‌است. سریال آیدل با بازی لی‌لی رز دپ به زودی از شبکه اچ بی او منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال آیدل

تریلر جدید سریال The Idol منتشر شد ! [+تاریخ پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol
سریال آیدل لیلی رز دپ

لی‌لی-رز دپ و د ویکند به عنوان بازیگران نقش اصلی در کنار تروی سیوان، جین آدامز، دن لوی، جنی، الی راث، ریچل سنوت و هری نف در این مجموعه بازی کردند. این مجموعه آخرین حضور تلویزیونی بازیگر آن هیش است که در ۱۱ اوت ۲۰۲۲ درگذشت.

آیدل در هفتاد و ششمین جشنواره کن در ۲۲ مه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. این مجموعه در ۴ ژوئن ۲۰۲۳ از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. فیلم‌برداری اصلی در نوامبر ۲۰۲۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. تولید این مجموعه در آوریل ۲۰۲۲ به‌طور موقت به خاطر اینکه د ویکند یکی از برگزارکنندگان مراسم جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا بود، متوقف شد. بیوگرافی بازیگران سریال آیدل را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی لیلی رز دپ دختر جانی دپ (Lily-Rose Melody Depp)

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های لی‌لی رز دپ دختر جانی دپ (Lily-Rose Melody Depp)

ایبل تسفی

بازیگران سریال آیدل
بازیگران سریال آیدل

ایبل مکنن تسفی (به انگلیسی: Abel Makkonen Tesfaye) (زاده ۱۶ فوریه ۱۹۹۰) که بیشتر با نام هنری د ویکند (به انگلیسی: The Weeknd) شناخته شده‌است خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز کانادایی است. تسفی در هفدهم اگوست ۲۰۰۹ اولین اهنگ خود را با نام do it در کانال abel officialمنتشر کرد و بعد از آن در اواخر سال ۲۰۱۰ به صورت ناشناس چند آهنگ را در یوتیوب تحت نام «د ویکند» بارگذاری کرد.

تسفی در اوایل سال ۲۰۱۵ با بلا حدید شروع به قرار گذاشتن کرد. این زوج اولین‌بار همدیگر را در کوچلا ملاقات کردند. در دسامبر ۲۰۱۵، حدید در نماهنگ او، “در شب” حضور پیدا کرد. همچنین آن‌ها در فوریه همان سال به عنوان یک زوج بر روی فرش قرمز پنجاه و هشتمین مراسم جایزه گرمی حضور پیدا کردند. در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ گزارش شد این زوج از هم جدا شدند؛ با استناد به این گزارش اگرچه هر دو هنوز عاشق همدیگر بودند اما برنامه‌هایشان با یکدیگر به شدت دارای تضاد و تناقض بود.

تسفی در حال اجرا، سال ۲۰۱۵ مدل موهای قدیمی تسفی که تا حدی برگرفته از هنرمند آمریکایی ژان میشل باسکیا بود، از قابل تشخیص‌ترین مشخصه های او یاد شده است. او شروع به بلند کردن موهایش از سال ۲۰۱۱ کرد و در رابطه با آن گفت:

حفظ و نگهداری این مدل اصلاً کار سختی نیست. فقط هر چند وقت یک بار نیاز به یک شستشوی سخت دارد.

نقد و بررسی قسمت اول سریال The Idol ؛ درامی پُر ستاره اما ضعیف

تروی سیوان

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol
بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

تروی سیوان ملت (انگلیسی: Troye Sivan Mellet؛ زادهٔ ۵ ژوئن ۱۹۹۵)، خواننده، ترانه‌نویس و یوتیوبر استرالیایی است. در ۱۵ اوت ۲۰۱۴، سیوان اولین مینی آلبوم خود را با نام تی‌آراکس‌وای‌ئی منتشر کرد، که در جدول بیلبورد ۲۰۰ در ردهٔ پنجم قرار گرفت.

تک‌آهنگ اصلی این مینی آلبوم، «قرص خوشحال کوچک»، در جداول استرالیا در ردهٔ دهم قرار گرفت. در ۴ سپتامبر ۲۰۱۵، سیوان دومین مینی آلبوم خود، یعنی دیوانه را منتشر کرد. اولین آلبوم استودیویی او، محله غمگین، در ۱۴ اکتبر اعلام شد و در ۴ دسامبر انتشار یافت. دومین آلبوم استودیویی او، شکوفه است.

سیوان همجنس‌گرا است. او از طریق انتشار ویدئویی در یوتیوب در ۷ اوت ۲۰۱۳، سه سال بعد از اینکه این موضوع را با خانواده‌اش در میان گذاشت، همجنسگرایی‌اش را اعلام کرد و در حال حاضر با کسی در رابطه نیست.

در سال ۲۰۰۷، سیوان در نقش الیور توئیست برای نمایش الیور در سالن تئاتر رگال بازی کرد. در سال ۲۰۰۸، سیوان در یک فیلم کوتاه به اسم بترندِ مخوف ایفای نقش کرد. در فوریه ۲۰۰۸، سیوان برای بازی نقش جوانی جیمز هاولت در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین انتخاب شد.

سیوان این نقش را بعد از اینکه اجرای شبکهٔ تله تونش در یوتیوب آپلود شد، گرفت. توجه یک مأمور هالیوود را به خود جلب کرد و با سیوان تماس گرفت و از او خواست تا یک فیلم آزمایش هنرپیشگی برایش بفرستد. گرچه کدی اسمیت-مک‌فی قبلاً این نقش را گرفته بود اما به خاطر بازی در یک فیلم دیگر، به نام جاده، نتوانست برای ایفای نقش در این فیلم حضور یابد.

جین آدامز

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol
بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

جین آدامز (انگلیسی: Jane Adams؛ زادهٔ ۱ آوریل ۱۹۶۵) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او بین سال‌های 1985 تا 1989 در دانشکده نمایش جویلیارد تحصیل کرد و در سال 1989 با مدرک لیسانس هنرهای زیبا فارغ‌التحصیل شد.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت، درخشش ابدی یک ذهن پاک، بی‌باک، شادی، کانزاس سیتی، آخرین تعطیلات، اورنج کانتی، من عاشق دردسرم، مهمانی سالگرد ازدواج، حفاری برای آتش، موسیقی از اتاقی دیگر، خواب سبک، حواس‌پرتی و بی‌قرار اشاره کرد.

دن لوی

دن لوی، برنده جایزه پرایم تایم امی، که بیشتر برای بازی در نقش دیوید رز در سریال کمدی سی بی سی Schitt’s Creek (2015-2020) شناخته می شود، در The Idol نیز حضور خواهد داشت. این اتفاق تنها چند روز پس از آن رخ داد که اعلام شد این بازیگر به فصل جدید کمدی درام موفق نتفلیکس، آموزش جنسی (2019 تا کنون) خواهد پیوست.

جنی، یکی از اعضای گروه دخترانه بلک پینک، اولین بازیگری خود را در The Idol با نام هنری جنی روبی جین انجام خواهد داد. از دیگر ستارگانی که در The Idol حضور خواهند داشت می‌توان به هنرمندی به نام موزس سامنی، الی راث (حرامزاده‌های بی‌شکوه)، ریچل سنوت (شیوا بیبی)، هاری نف (شفاف)، داواین جوی راندولف (دولمیت نام من است) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال The Idol سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *