تماشا کنید: میرسلیم پرویز پرستویی را نمی‌شناسد؟! [+فیلم]

به تازگی ویدیویی از پاسخ عجیب میرسلیم درباره پرویز پرستویی در فضای مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حرف های عجیب میر سلیم در مورد پرویز پرستویی در فضای مجازی پخش شده است. گویا ری اکشن عجیب میرسلیم پس از شنیدن اسم پرویز پرستویی بسیار شوکه کننده بوده است.

پاسخ عجیب میرسلیم درباره پرویز پرستویی

پاسخ عجیب میرسلیم درباره پرویز پرستویی
ری اکشن عجیب میرسلیم پس از شنیدن اسم پرویز پرستویی

مجری برنامه برای نمونه فیلم آژانس شیشه‌ای ابراهیم حاتمی‌کیا را به میرسلیم می‌گوید که البته در واقع آژانس شیشه‌ای درسال 1376 همزمان با به پایان رسیدن وزارت میرسلیم ساخته شده است، ولی به دلیل مطرح شدن و مباحثی که بعد از پخش آن پیش آمد بسیار معروف است و پرویز پرستویی در آن بسیار دیده شد.

اما نکته مهم در زمان وزارت میرسلیم فیلم سینمایی «لیلی با من است» ساخته کمال تبریزی در سال 1374 است، که یکی از مطرح ترین و مهمترین فیلم‌های سینمای دفاع مقدس است و در همان زمان هم اکران شده و یک مینی سریال 5 قسمتی هم از همین فیلم از تلویزیون پخش شد که در زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. آیا این فیلم را هم ندیده، فیلمی که در زمان وزارت خودش از جشنواره فیلم فجر جایزه گرفته است.

حرف های عجیب میر سلیم در مورد پرویز پرستویی

در ادامه می‌توانید ری اکشن عجیب میرسلیم پس از شنیدن اسم پرویز پرستویی را ببینید:

آقای میرسلیم در مراسم اختتامیه فجر چهاردهم که در سالن حضور داشتید و پرویز پرستویی دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را گرفت، مقابل چشمان شما و همه کسانی که در سالن بودند!

فیلم لیلی با من است چون نگاهی متفاوت به جنگ داشت در زمان خود بسیار مورد بحث قرار گرفته بود که اصلا در جشنواره فجر باشد یا خیر؟ بعدتر اکران شود یا خیر؟ و … مگر می‌شود وزیر ارشاد در جریان چنین بحث‌هایی نبوده باشد؟ مگر می‌شود درباره چنین اموری بدون دیدن فیلم لیلی با من است تصمیم گرفته باشد؟

مگر می‌تواند کسی ذره‌ای دست اندرکار فرهنگ و هنر باشد و بازی پرستویی در آن فیلم را در ذهنش نمانده باشد؟ حال چه برسد به کسی که در آن زمان وزیر ارشاد بوده است!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *