ببینید: اکبر عبدی در آغوش گیتی قاسمی

قاسمی و عبدی در سریال نیوکمپ با یک دیگر همبازی شدند و به جذابیت این سریال اضافه کرده‌اند. عکس تازه‌ای از گیتی قاسمی و اکبر عبدی در پشت صحنه منتشر شده است.

سریال نیوکمپ یکی از تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی است که به روایت داستانی در قالب طنز می‌پردازد. داستان از این قرار است که خانواده سرچشمه  در جستجوی رویاهای کوچک‌شان به سر می‌برند تا رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند.

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است.

در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند. گیتی قاسمی و اکبر عبدی در پشت صحنه این سریال ببینید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای تجربه مرگ عجیب گیتی قاسمی بازیگر محبوب سریال نیوکمپ

گیتی قاسمی و اکبر عبدی در پشت صحنه

سریال نیوکمپ 

گیتی قاسمی و اکبر عبدی در نیوکمپ
گیتی قاسمی و اکبر عبدی در نیوکمپ

گیتی قاسمی در تاریخ 16 مرداد سال 1355 در ملایر متولد شد. او بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر است. تصویر بالا اکبر عبدی و گیتی قاسمی در پشت صحنه سریال نیوکمپ نشان می‌دهد.

اکبر عبدی آقاباقر بازیگر با استعداد ایرانی در تاریخ 4 شهریور 1339 به دنیا آمد. عبدی برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد. او دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ پلتفرم فیلیمو

اکبر عبدی فعالیت خود را از اواخر دهه 1350 آغاز کرد و از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بود که با مجموعه تلویزیونی باز مدرسم دیر شد به شهرت فراوان رسید.

او برای نقش‌آفرینی در آثار مادر  و خوابم میاد، برنده دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *