حکم شقایق دهقان صادر شد ؛ 10 روز حبس یا جریمه نقدی ؟

چندی پیش، خبری مبنی بر صادر شدن حکم شقایق دهقان به علت بی حجابی منتشر شد که بازتاب و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

ساعاتی پیش، خبری مبنی بر حکم بد حجابی شقایق دهقان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان صدور حکم خانوم شقایق دهقان را در فضای مجازی به همراه داشت.

محاکمه شقایق دهقان توسط کاوه راد، وکیل دادگستری از صدور حکم مجازات شقایق دهقان رخ داد که از حکم این بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد.

حکم شقایق دهقان

10 روز حبس یا جریمه نقدی ؟

حکم شقایق دهقان
حکم بد حجابی شقایق دهقان

کاوه راد، وکیل دادگستری از صدور حکم مجازات شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد. کاوه راد، وکیل شقایق دهقان می‌گوید موکلش در دادگاه به اتهام حضور بدون حجاب شرعی در معابر به تحمل ده روز حبس محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

صادر شدن قرار کفالت برای کشف حجاب شقایق دهقان

اگرچه دادگاه حکم حبس را با جریمه نقدی جایگزین کرده است. به گفته او، دادگاه مدت حبس ایشان را در اجرای تکلیف قانونی با پرداخت مبلغ یک و نیم میلیون تومان جریمه نقدی جایگزین کرده است. به گفته او، جرم اعلامی در زمره جرائم درجه هشت قرار دارد، حکم صادره قطعی و غیرقابل تجدیدنظرخواهی است.

صدور حکم خانوم شقایق دهقان

حکم شقایق دهقان
محاکمه شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ بازیگر و نویسنده ایرانی است. بخشی از فعالیت‌های وی، بازی در مجموعه‌های تلویزیونی نود شبیِ مهران مدیری است. شقایق دهقان در خانواده‌ای با اصلیت بختیاری از شهرکرد روز ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در نکا ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

او چندی پیش، عکس بی‌حجاب خود را در استوری صفحه اینستاگرام‌اش به اشتراک گذاشت و نوشت:

سهواً حجابم افتاد، سهواً دوباره سرم نکردم، یکی هم داشت سهواً عکس می‌گرفت، سهواً هم یکی دستش خورد و استوریش کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *