علت فوت رسول محمدیان خواننده اسفراینی ؛ همراه با بیوگرافی

به تازگی علت فوت رسول محمدیان خواننده اسفراینی مشخص شد. در ادامه به بیوگرافی رسول محمدیان خواننده اسفراینی نیز می‌پردازیم.

به تازگی علت مرگ رسول محمدیان مشخص شد. رسول محمدیان متولد دهه 1360 در شهر اسفراین استان خراسان شمالی بوده که روز گذشته به علت گاز گرفتگی در منزلش درگذشت. در ادامه همراه ما بمانید.

علت فوت رسول محمدیان خواننده اسفراینی

علت فوت رسول محمدیان خواننده اسفراینی
علت مرگ رسول محمدیان

رسول محمدیان خواننده اسفراینی ترک و کرمانج و فارس اهل اسفراین استان خراسان شمالی متولد دهه ۶۰ در اسفراین روز گذشته به علت گار گرفتگی دارفانی را وداع گفت. او به عنوان یکی از برجسته‌ترین خوانندگان ترک زبان، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشت و با اجراهایش به جامعه هنر و ترک زبان خدمات بسیاری ارائه کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز دوشنبه 15 خرداد 1402 در اسفراین برگزار شد.

مرحوم رسول محمدیان یکی از خواننده های جوان و خوش صدای اسفراین میباشد که در بین مردم شهرش بسیار محبوب و پر طرفدار بود. او در بیشتر مراسم های عروسی باری مردم همشهریان می خواند. او آثار و اهنگ های ترکی و کرمانج و فارسی را به زیبایی اجرا می کرد و صدای خاص او نیز به زیبایی صفا می بخشید.

بیوگرافی رسول محمدیان خواننده اسفراینی

بیشتر آهنگ های محلی و بومی که توسط زنده یاد رسول محمدیان خوانده میشد در قالب فولکور و به زبان ترکی و کرمانج تولید میشد. او در نواختن کیبورد نیز مهارت داشت و در برخی مواقع همراه یا خوانندگی نوازندگی نیز می کرد. “رسول محمدیان” خواننده‌ی اسفراینی بر اثر گازگرفتگی، در منزلش از دنیا رفت. او روز گذشته در نهایت تاسف بر اثر گار گرفتگی دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *