پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر [+جزئیات]

اخیراً خبر پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت و در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

پس از انتشار خبر اخراج تاکر کارلسون از فاکس نیوز ، تاکر کارلسون به وعده خود عمل کرد و برنامه خود را از شبکه اجتماعی توییتر پخش نمود. در اولین برنامه تاکر کارلسون در برنامه توییتر او از حمله روسیه به اوکراین، اشیای پرنده ناشناخته، و حوادث ۱۱ سپتامبر گفت. بازدید میلیونی اولین برنامه تاکر کارلسون پس از گذشت چهار ساعت ۲۷ میلیون بیننده داشت و در حال حاضر به ۵۰ میلیون نزدیک شده است.

پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر

برنامه تاکر کارلسون در برنامه توییتر

پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر
پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر

کارلسون که این ویدیو را در جایی شبیه به یک استودیوی خانگی ضبط کرده می‌گوید «شهروندان آمریکایی در دنیا ناآگاه‌ترین‌اند.» او از نقص‌های موجود در رسانه‌های آمریکایی حرف می‌زند و مونولوگی ارائه می‌دهد که شباهت زیادی به برنامه «تاکر کارلسون امشب» (Tucker Carlson Tonight) شبکه فاکس نیوز دارد. کارلسون پربیننده‌ترین برنامه شبانه رسانه‌های «روپرت مرداک» را داشت اما ۲۴ آوریل ناگهان و بدون اعلام قبلی اخراج شد. کمپانی «نیلسن» گزارش داده بود که میانگین بیننده برنامه کارلسون در ماه مارس به ۳.۲۵ میلیون می‌رسد. فاکس نیوز به صورت چرخشی از چند مجری استفاده می‌کند اما بینندگان اسلات ساعت ۲۰ حدود ۵۰ درصد نسبت به ماه مارس کاهش پیدا کرده است.

کارلسون تا ژانویه سا ۲۰۲۵ با فاکس قرارداد دارد و بیش از ۲۰ میلیون دلار دریافت می‌کند. او وکیل سرشناس «برایان فریدمن» را استخدام کرده تا با فاکس نیوز پیرامون خروجش مذاکره کند. آخرین اپیزود برنامه کارلسون ۲۱ آوریل و به فاصله کوتاهی پس از مصالحه فاکس با کمپانی تولیدکننده دستگاه شمارش رأی دومینیون برای پرداخت ۸۰۰ میلیون دلار به خاطر افترازنی پخش شد.

اخراج تاکر کارلسون از فاکس نیوز

پخش اولین برنامه تاکر کارلسون در توییتر
بازدید میلیونی اولین برنامه تاکر کارلسون

«ایلان ماسک» مالک توییتر به پخش این اپیزود واکنش نشان داده و می‌نویسد:

پخش برنامه‌هایی از همه جناح‌های سیاسی در این پلتفرم عالی خواهد بود!

کارلسون در این برنامه «ولودیمیر زلنسکی» را «موش-صفت، کمدینی که به یک الیگارش تبدیل شده، آزاردهنده مسیحیان» می‌نامد و می‌گوید:

برای میلیاردها دلار پولی که به اوکراین فرستادیم چه اتفاقی افتاد؟ نمی‌دانیم. چه کسانی شورش‌های «جان سیاهان مهم است» را سه سال پیش به راه انداخت؟ هیچ‌کس ته و توی آن را درنیاورد. در حوادث ۱۱ سپتامبر دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟ خوب، می‌گویند هنوز محرمانه است. جفری اپستین آن همه پول از کجا آورده؟ چطور کشته شد؟ ماجرای «جی‌اف‌کی» چطور؟ و پرسش‌های پی‌پایان دیگر. رسانه نه تنها به هیچ‌یک از این سؤالات علاقه ندارد، بلکه با کسانی که علاقه نشان می‌دهند دشمنی می‌کند. در ژورنالیسم کنجکاوی بزرگ‌ترین جرم شمرده می‌شود.

مجری سپس بحث را به گزارش‌هایی که اخیراً پیرامون اشیای پرنده ناشناخته منتشر شده و این ادعا که دولت آمریکا «سفینه فضایی» و «خلبانان مرده» بیگانگان را در اختیار دارد می‌چرخاند و می‌گوید:

اشیای پرنده ناشناخته در واقع حقیقت دارند، و ظاهراً حیات فراطبیعی.» کارلسون اضافه می‌کند که وجود بیگانگان فضایی شاید کمتر از این حقیقت اهمیت داشته باشد که «واشینگتن پست» و «نیویورک تایمز» گزارشی در این زمینه منتشر نکرده‌اند و اتفاقات اخیر را پوشش نداده‌اند: «در یک کشور نرمال، این گزارش یک بمب خبری برای نسل هزاره تبدیل می‌شد. اما در کشور ما نه.

کارلسون در پایان می‌گوید در صورتی که او را در توییتر سانسور کنند این پلتفرم را ترک خواهد کرد:

به ما گفته‌اند که اینجا «دربان» ندارد. اگر خلاف این ثابت شود، خواهیم رفت. اما تا آن زمان، از بودن در اینجا خوشحالیم.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *