بیوگرافی سارا ساربانی [+عکس]

بعد از خبر فوت سارا ساربانی بر اثر حادثه تصادف که این روزها در فضای مجازی جنجالی شده است، در ادامه این خبر به بیوگرافی سارا ساربانی خواهیم پرداخت.

سارا ساربانی بازیگر تئاتر بود که زندگینامه سارا ساربانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این خبر به زندگی سارا ساربانی می‌پردازیم.

بیوگرافی سارا ساربانی

بیوگرافی سارا ساربانی
سارا ساربانی

سارا ساربانی متولد 1370 در هرمزگان مجری و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود. سارا ساربانی، ییک از بازیگران و هنرمندان هرمزگانی بود که از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد. او در طول فعالیت‌های خود در حیطه هنریشگی، در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله می‌توان به تئاتر بهار برای بهار نمی‌آید و نمایش بریم بریتانیا به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری اشاره کرد.

این بانونی هنرمند هرمزگانی علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز سابقه همکاری با رادیو و تلویزیون استانی هرمزگان را در کارنامه خود داشت. سارا ساربانی مجری سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان بود.

به تازگی خبر فوت او منتشر شده که پشت پرده مرگ سارا ساربانی بازیگر تئاتر بسیار مورد توجه واقع شده است.

زندگینامه سارا ساربانی

بیوگرافی سارا ساربانی
سارا ساربانی

از وضعیت ازدواج و همسر سارا ساربانی اطلاعات دقیقی در دست نیست.سارا ساربانی در تاریخ 16 خرداد 1402 به علت سانحه تصادف رانندگی دارفانی را وداع گفت. مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز سه شنبه 16 خرداد 1402 در بندرعباس برگزار شد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، طی پیامی درگذشت سارا ساربانی بازیگر و مجری توانمند استان را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

بیوگرافی سارا ساربانی
سارا ساربانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در متن پیام آمده است:

مصیبت درگذشت این هنرمند برجسته استانی موجب تاسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این ضایعه را به جامعه هنری استان هرمزگان، و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندم.

بیوگرافی سارا ساربانی
سارا ساربانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *