مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها ؛ چهره های شاخص جهان در حال بتن خوردن

تصاویر شوکه کننده از مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها طوفانی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا کرد. چهره های سرشناس جهان در حال بتن خوردن ازایلان ماسک تا پاپ!

در روزهای اخیر، مسابقه بتن‌ خوری با حضور افراد مشهور سیاسی و سلبریتی ها برگزار شد و تصاویر جالبی از آنها به‌یادگار ماند. این مسابقه خلق تصاویریست که سایت Reddit تنها با استفاده از هوش مصنوعی با افرادی که سعی بر خوردن قطعه هایی از بتن دارند به نمایش گذاشته است. چهره‌های شناخته شده ای از جمله پاپ فرانسیس تا روسای جمهور آمریکا، ایلان ماسک،  جان سینا و … در مسابقه بتن خوری چهره های سرشناس جهان ، دیده می‌شوند.

مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها

چهره های شاخص جهان در حال بتن خوردن

مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها

تصاویر هوش مصنوعی از بتن خوری بر اساس واقعیت نیستند اما به‌حدی گمراه‌کننده و واقعی به نظر می‌آیند. جالب است بدانید این تصاویر به طور مشخص با برنامه Midjourney خلق شده‌اند و واقعی نیستند اما یک مسابقه بتن‌ خوری در دنیا وجود دارد و افراد علاقه‌مند می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

باور اینکه هوش مصنوعی بتواند با دقت زیاد تصاویر انسان‌ها را خلق کند، هنوز دشوار به نظر می‌رسد با اینکه تصاویر دونالد ترامپ و پاپ فرانسیس، خوب از کار درآمده است اما چهره‌ آریانا گرانده و چند نفر دیگر نیز مصنوعی به‌نظر می‌رسید که این احتمال دارد به علت زیاد بودن یا کم بودن تصاویر در اینترنت باشد.

با وجود کمی و کاستی هوش‌مصنوعی در طراحی انسان، تصویر هوش مصنوعی برنده جوایز جهانی عکاسی سونی (SWPA) در سال ۲۰۲۳ شد !

تصاویر بتن خوری سلبریتی ها

مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها

مسابقه خوردن مصالح ساختمانی مانند سایر مسابقات دیگر برنده و اهدای کاپ هم داشت، پاپ فرانسیس قهرمان مسابقه خوردن بتن شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *