ویدئو ببینید: غمگین ترین سکانس زندگی گیتی قاسمی

غمگین ترین سکانس زندگی گیتی قاسمی در ویدئو تازه منتشر شده از او جدیدا بسیار در شبکات و فضای مجازی سر و صدا به پا کرده است.

گیتی قاسمی بازیگر ایرانی در ویدیو مصاحبه گیتی قاسمی درباره اتفاقات ناخوشایند زندگی گیتی قاسمی صحبت کرده که بسیار جنجالی شده است. اعتراف تلخ گیتی قاسمی در فضای مجازی با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد.

غمگین ترین سکانس زندگی گیتی قاسمی

غمگین ترین سکانس زندگی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی، متولد ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر، بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. او در مصاحبه خود درباره غمگین‌ترین سکانس زندگی خود گفت:

از همسرم جدا شدم و بچه‌ام فقط 3 ساله بود.

اعتراف تلخ گیتی قاسمی

در ادامه می‌توانید ویدئو اتفاقات ناخوشایند زندگی گیتی قاسمی را ببینید:

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 می‌باشد که از 21 سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد و حالا دو پسر دارد. گیتی قاسمی در ملایر استان همدان به دنیا آمد و پدرش از اسرای آزاد شده جنگ ایران و عراق می‌باشد. در سال 1386 بعد از نزدیک به 10 سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد.

او سپس در نوروز 1387 با مجموعه «پیامک از دیار باقی» کنار محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان و حمید لولایی حضور موفقی را تجربه کرد. گیتی قاسمی سال‌هاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد، نام فرزند بزرگش مهیار است.

گیتی قاسمی سال 1397 بعد از سال‌ها بازیگری و دریافت 18 جایزه از جشنواره‌های مختلف، نمایش «خروج ممنوع» را به تهیه کنندگی سیامک عباسی به روی صحنه برد. قاسمی سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن سینمای ایران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *