با هوش مصنوعی آخرین نقش مرحوم حسام محمودی به پایان رسید

حسام محمودی در روزهای آخر عمرش، در سریال رحیل به ایفای نقش می‌پرداخت که نیمه ماند. اتمام آخرین نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی صورت گرفت.

زنده یاد حسام محمودی در واپسین روزهای عمر خود در سریال رحیل نقش ولیعهد را ایفا می‌کرد. بازی حسام محمودی در سریال رحیل آخرین حضور او در دنیای هنر بود. آخرین نقش مرحوم حسام محمودی در سریال رحیل توسط هوش مصنوعی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای درگذشت حسام محمودی بازیگر

اتمام آخرین نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی

آخرین نقش مرحوم حسام محمودی در سریال رحیل
آخرین نقش مرحوم حسام محمودی در سریال رحیل

باتوجه به اینکه حسام محمودی نتوانست نقشِ خود را به پایان برساند، اتمام نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی یکی از بخش‌های کاربرد مفید تکنولوژی محسوب می‌شود.

مسعود کریمی؛ مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه می‌گوید:

سکانس‌های کوتاهی از نقش حسام محمودی باقی مانده و با حفظ این نقش و حضور ماندگار، محسن امیری قرار است که به کمک هوش مصنوعی و قطعه‌سازی او، گریم شده و با حفظ همان راکورد و شکل و شمایل، این نقش را به پایان برساند.

حسام محمودی بازیگری را از سال 1391 با بازی در فیلم خسته نباشید از سینما آغاز کرده بود. نخستین سریالی هم که در آن بازی کرد سریال گاهی پشت سرت را نگاه کن در سال 1393 بود.

رابطه صمیمانه‌ای با باران کوثری و نوید محمدزاده داشت و گفته می‌شد یکی از هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور خواهد بود، که متاسفانه عمرش کفاف ندارد. بازی حسام محمودی در سریال رحیل آخرین حضور او بود که نصفه ماند. اتمام نقش حسام محمودی با هوش مصنوعی برای اتمام سریال قدم مثبتی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *