ویدئوی فاش شده از کمک‌های تتلو برای نیازمندان ؛ بسته‌های کمک معیشتی امیر تتلو

به تازگی ویدیویی از کمک های امیر تتلو برای نیازمندان در رسانه های مجازی پخش شده است. این حرکت زیبای امیر تتلو برای نیازمندان مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اخیرا خبری مبنی بر کار خیر تتلو برای نیازمندان در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا حرکت زیبای امیر تتلو برای نیازمندان بحث داغی را بین کابران مجازی ایجاد کرده که برخی از مخاطبین این کار را از او بعید میدانستند.

ویدئوی فاش شده از کمک‌های تتلو برای نیازمندان

بسته‌های کمک معیشتی امیر تتلو

امیر تتلو که سال ها پیش به دلیل توهین به یک شخصیت قضایی در زندان به سر می‌برد؛ امروزه در کنار این حواشی کمک های مردمی بسیاری کرده است که اخیرا نیز یک ویدیو از آن در رسانه ها منتشر شده است. این خواننده زیرزمینی در سالهای اخیر حواشی و دردسرهای زیادی درست کرده است. او با خیلی از شخصیت های ورزشی هنری و بازیگران درگیری داشته است.

کمک های امیر تتلو برای نیازمندان
حرکت زیبای امیر تتلو برای نیازمندان

او به قدری اظهار نظرهای عجیب کرده و در مورد هر موردی نظر داده که باعق رنجش دوستانش شده است و حتی دوستان قدیمی اش (حسین تهی و آرمین 2Afm) نیز از این خواننده دوری می کنند. خیلی از هم سبک‌هایش حتی در آهنگ‌هایشان بر ضد او خوانده اند و رفتارهای عجیب این خواننده را به سخره گرفته‌اند.

کار خیر تتلو برای نیازمندان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرکت زیبای امیر تتلو برای نیازمندان را ببینید:

تتلو که به تازگی و با حواشی زیادی از سحر قریشی جدا شده و چندین بار به شیوه هایی مختلف از جدایی خود ابراز خوشحالی کرده در پست جدیدی در توئیتر نوشت:

“خلاصه که من نوازنده هامم خارجی پیدا کردم. دوست دخترامم میخوام خارجی پیدا کنم دیگه. احساس میکنم واقعا دخترای ایرانی هیچ امیدی بهشون نیست مگر یه عده کمی که اروپا و آمریکا زندگی کرده باشن مدت طولانی! کلا دخترای ایرانی همه شون به دست پدر و مادرهاشون کشته شدن! اما خب ده درصد خوب هم داریم ولی گیر منو شما نمیاد همه شوهر دارن.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *