جنجال کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه + علت وضعیت وخیم او

به تازگی، ویدئوهایی مبنی بر جنجال کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه به انتشار رسید که حواشی و جنجال‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی در فضای مجازی، تحت عنوان کنسرت جنجالی محسن ابراهیم زاده به انتشار رسید که در ارومیه برگزار شده و صدای عجیب محسن ابراهیم زاده در کنسرت را نشان می‌دهد.

لایو خوانی عجیب محسن ابراهیم زاده که اخیراً در فضای مجازی به انتشار رسیده است، جنجال‌های زیادی را به همراه داشت و انتقادهایی را نیز به خودش کسب کرد.

جنجال کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه

علت وضعیت وخیم او

کنسرت محسن ابراهیم زاده جنجالی شده است. فیلمی عجیب از اجرای محسن ابراهیم زاده در کنسرت او در ارومیه منتشر شده که مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. طبق صحبت‌های مردم حاضر در سالن خواننده شرایط مساعدی روی استیج نداشته و مخاطبین معترض بوده و خواستار بازپس‌گیری پول بلیت‌های خود بودند.

بیشتر بخوانید:

جنجالی دیگر از گوگوش در کنسرت جدیدش + [ویدیو]

پس از حواشی و جنجال های کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه گزارش ها حاکی از آن است که ساعاتی پس از کنسرت ابراهیم زاده در بیمارستان بستری شده است، اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به تهران هستند.

 

صدای عجیب محسن ابراهیم زاده در کنسرت

در ادامه می‌توانید لایو خوانی عجیب محسن ابراهیم زاده را ببینید:

محسن ابراهیم‌زاده 9 ماه از صحنه دور بود و علت این دوری هم از سوی اطرافیان این خواننده، بیماری حنجره بیان شد. در سال جدید او به صحنه بازگشت تا اجراهایش را آغاز کند. ابراهیم‌زاده در سال‌های گذشته هم با لو رفتن پلی‌بک بودن کنسرتش در یکی از اجراها، مورد هجمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دیوونه خونه

ماجرا مربوط به یکی از اجراهای این خواننده در سال 1400 بود که زمان ورود به صحنه مشغول خواندن است و در حینی که راه می‌رود، زمین می‌خورد و زمین خوردنِ او هیچ تاثیری در کیفیت صدایش ندارد! این یعنی کنسرت او پلی بک بوده است.

در ادامه می‌توانید وضعیت محسن ابراهیم زاده در بیمارستان را ببینید:

شنینده شده است که مسمومیت شدید ابراهیم زاده، دلیل اصلی بیماری این خواننده بوده است. این مسمومیت از سوی پزشک معالج، مسمومیت ویروسی تشخیص داده شده است. در همین رابطه بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در خبری جدید به نقل از «مهدی کُرد»، تهیه کننده و مدیر برنامه های محسن ابراهیم زاده در توئیتر خود نوشت:

عفونت وارد خون «محسن ابراهیم زاده» شده که خطرناک بوده و برگزاری کنسرت تهران این خواننده در هاله ای از ابهام است. اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به بیمارستانی در تهران هستند. برگزاری کنسرت تهران منوط به نظر پزشک معالج خواهد بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *