واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو ؛ از فیلم های مارول

واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو از فیلم‌های مارول از دیگر خبرهای تازه جهان سینما است. در ادامه صحبت‌های برادران روسو را خواهید خواند.

کوئنتین تارانتینو انتقادهایی را به فیلم‌های مارول کرده است که باعث واکنش سازندگان انتقام جویان شده است. برادران روسو نیز به انتقاد تارانتینو از فیلم‌های مارول واکنش نشان دادند.

واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو حاوی مطالبی است که بسیار خبرساز شده است. جو روسو و آنتونی روسو که به زودی فیلم Extraction 2 را به عنوان تهیه‌کننده در نتفلیکس ارائه می‌کنند، به انتقاد تارانتینو از فیلم‌های ابرقهرمانی مارول واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

ویدیوهای لو رفته از مراسم عروسی الهیار صیادمنش با دختر اهل ترکیه

واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو

از فیلم های مارول

واکنش کارگردان های Avengers به انتقاد تارنتینو
واکنش کارگردان های Avengers به انتقاد تارنتینو

کارگردانان انتقام‌جویان جنگ بی‌نهایت و آخر بازی در مصاحبه با نیویورکر درباره این انتقاد بیان کردند:

 احتمالا بیزاری او از فرایند تولید چنین فیلم‌هایی باعث این انتقادها شده است.

آنتونی روسو در ادامه صحبت‌هایش ذکر کرد:

فکر نمی‌کنم کوئنتین احساس کند برای ساختن فیلم‌های مارول زاده شده باشد و شاید به همین دلیل فکر می‌کند که اگر شروع به ساخت این آثار کند احساس کارگر بودن خواهد کرد. آنچه که برای ما رضایت‌بخش است خلق حس جمعی پیرامون کارمان است.

کوئنتین تارانتینو کارگردان قصه عامه‌پسند و Jackie Brown پاییز سال گذشته در مصاحبه با پادکست 2 Bears, 1 Cave گفته بود که مارولیزاسیون هالیوود باعث شده که ستاره‌ای به سینما معرفی نشود. او در ادامه بیان کرد:

بخشی از مارولیزاسیون هالیوود این است که همه این بازیگران را دارید که با بازی در این نقش‌ها معروف شده‌اند. اما ستارگان سینما نیستند. این‌طور نیست؟ کاپیتان آمریکا ستاره است. ثور ستاره است. من اولین نفری نیستم که این را می‌گویم. فکر می‌کنم هزاران بار این را گفته‌اند. اما می‌دانید این شخصیت‌های چندگانه‌اند که ستاره می‌شوند.

تارانتینو در این مصاحبه تاکید می‌کند که از فیلم‌های مارول بیزار نیست بلکه فقط از دوست ندارد ببیند که هالیوود فقط به تولید چنین فیلم‌هایی علاقه‌مند است. او در این باره گفت:

ببینید، وقتی بچه بودم کامیک‌های مارول را دیوانه‌وار جمع‌آوری می‌کردم. وقتی بیست و چند ساله بودم و چنین فیلم‌هایی بیرون می‌آمدند کاملا خوشحال بودم و آن‌ها را دوست داشتم. اما می‌دانید، من الآن تقریبا 60 ساله‌ام و قطعا به اندازه آن زمان برایشان هیجان‌زده نیستم.

چندی پیش تارانتینو در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز بیان کرده بود: “برای ساختن چنین فیلم‌هایی باید کارگر باشید. من کارگر نیستم. دنبال کار نمی‌گردم”. شاید صحبت‌های آنتونی نیز از این گفت و گو شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *