کادوی عروسی الناز شاکردوست به گلزار و آیسان آقاخانی

به تازگی عکسی از هدیه جنجالی الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار در رسانه های مجازی پخش شده که ازدواج سوپر استار معروف را به حقیقت نزدیک تر کرده است.

اخیرا تصویری از هدیه الناز شاکردوست برای عروسی رضا گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. گویا هدیه عروسی الناز شاکردوست به گلزار حواشی بسیاری را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم لحظه خواندن خطبه عقد ازدواج محمدرضا گلزار

هدیه جنجالی الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار

کادو تبریک الناز شاکردوست به رضا گلزار

از روز گذشته تصاویر زیادی از عروسی رضا گلزار در شبکه‌های مجازی پخش شده که یکی از آن ها تصویری از هدیه الناز شاکردوست به رضا گلزار و همسرش است.

تصاویر و ویدیوهایی روز پیش با عنوان مراسم عقد و حضور محمدرضا گلزار در کنار همسرش منتشر شده است. فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند.

هدیه جنجالی الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار
هدیه عروسی الناز شاکردوست به گلزار

همچنین محمدرضا گلزار نیز در صفحه خود یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی منتشر کرد. وی پیش از این با انتشار یک استوری، به نوعی ازدواج خود را تایید کرد.

هدیه عروسی الناز شاکردوست به گلزار

در ادامه می‌توانید تصویری از هدیه الناز شاکردوست برای عروسی رضا گلزار را ببینید:

هدیه جنجالی الناز شاکردوست به محمدرضا گلزار
کادو تبریک الناز شاکردوست به رضا گلزار

سال پیش نیز الناز شاکردوست بازیگر معروف سینما و تلویزیون که اینروزها فعالیت چندانی در عرصه بازیگری و سینما ندارد، با انتشار متنی تند و عجیب درباره اغتشاشات از معترضین حمایت کرد.

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی در متن استوری اینستاگرامش پیوستن ارتش به مردم و قانون اساسی نوشت که با واکنش های زیادی همراه بود. اظهارات او در چند روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

ویدیو دیده نشده از فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *