ماشین لاکچری محمدرضا گلزار و والیبال بازی کردن با روبرتو کارلوس [+فیلم]

به تازگی ویدیویی از دیدار رضا گلزار و روبرتو کارلوس با لامبورگینیش در رسانه های مجازی منتشر شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از گلزار و ماشین لاکچریش در خانه ربرتو کارلوس در فضای مجازی پخش شده است. گویا دیده شدن محمدرضا گلزار با لامبورگینیش در خانه روبرتو کارلوس حواشی بسیاری را برای این بازیگر داشته است.

محمدرضا گلزار و ماشین لاکچری روبرتو کارلوس [+فیلم]

دیدار روبرتو کارلوس و محمدرضا گلزار

مجری و خواننده ایرانی عکسی به همراه اسطوره فوتبال برزیل در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره سابق تیم ملی برزیل عکس مشترکی با محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که گلزار و روبرتو کارلوس دوستانی صمیمی با یکدیگر هستند چرا که آن‌ها با هم سوار یک ماشین لامبورگینی شدند و روبرتو کارلوس یک پست اینستاگرامی هم در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد که گلزار برای او کامنت گذاشت.

دیدار رضا گلزار و روبرتو کارلوس با لامبورگینیش
دیدار روبرتو کارلوس و محمدرضا گلزار

دیده شدن محمدرضا گلزار با لامبورگینیش در خانه روبرتو کارلوس

در ادامه می‌توانید ویدیویی از گشت زنی رضا گلزار با روبرتو کارلوس افسانه ای سوار بر ماشین لاکچری در دبی را ببینید:

در تصاویری که از دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس منتشر شده است، مشخص است که گلزار با یک خودروی لامبورگینی و در حالی که پشت فرمان نشسته، روبرتو کارلوس را به جایی که محل دیدارشان است می‌برد و پس از آن هر دوی آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند.

روبرتو کارلوس یک عکس سلفی را با محمدرضا گلزار که هنرپیشه و مجری مطرح این روز های کشور است، می‌اندازد و آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش پست می‌کند و می‌نویسد:” از دیدنت خوشحالم دوست من” و رضا گلزار را هم منشن می‌کند.

محمدرضا گلزار هم در بخش کامنت‌های این پست در اینستاگرام برای روبرتو کارلوس می‌نویسد:

” دوستت دارم رفیق شفیقم روبرتو کارلوس جان”

حواشی اخیر مرتبط با گلزار:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار و دیدارش با روبرتو کارلوس


One thought on “ماشین لاکچری محمدرضا گلزار و والیبال بازی کردن با روبرتو کارلوس [+فیلم]

  1. نشان دادن تفریحات و امکانات رفاهی زندگی کسانی که برای رسیدن به کوچکترین موفقیتی ثروتی جایگاهی قدرتی دست به هرکاری می زنند و هر اخلاقی و انسانیتی را زیر پا می گذارند بیش از بیش نشان دهنده ی ضعف اونهاست نه اقتدارشون !!!
    من خودم اگر می خواستم مثل برخی از اینها از موقعیت های که در اختیار داشتم حداکثر سواستفاده را کنم از همه ی اینها باهوش تر و باستعداد تر و زرنگ تر بودم و بیشتر از تمام مردم به موقعیت ها شخصیت ها و منابع ثروت دسترسی داشته ام و بیشتر از تمام مردم امکان سواستفاده داشته ام !!!
    نمی دونم آدمی یا آدمهایی که از یک کلمه یا یک جمله ای که در فضای مجازی نوشته میشه اونقدررر سواستفاده می کنند اگر یک روز جای من بودند چکار می کردند !! حتما تا الان تمام ایران و تمام مردمش رو بلعیده بودند !!!!
    یه بزرگی یه حرف خیلی درستی زد که من خیلی بهش اعتقاد دارم می گفت برای رسیدن به پول نامحدود لازم نیست آدم بدی باشی لازم نیست فریبکار و دروغگو باشی ! به نظر من ضعیف ترین انسانها برای رسیدن به پول نامحدود و یا شهرت زیاد یا محبوبیت دست به هر کاری می زنند ! هر کاری !!!
    به نظر من راحت ترین کار توی کل دنیا پول دراوردن هست !
    شاعرگفته :
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    شاعر گفته ملولم !
    شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم !
    نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم ! نگفته دسترسی به قدرت اقتدار و ثروت ندارم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *