بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق [+جزئیات]

دکتر پوریا ثابتیان پزشک و جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار است که در ادامه این مطلب به بیوگرافی پوریا ثابتیان می‌پردازیم.

پوریا ثابتیان جراح قلب است که در آلمان زندگی می‌کند و به دلیل درمان زخم به روش‌های مدرن شهرت دارد. پوریا ثابتیان تهیه کننده کنسرت هم می‌باشد که با بسیاری از خوانندگان ایرانی همکاری داشته است. در ادامه به زندگینامه پوریا ثابتیان می‌پردازیم.

بیوگرافی پوریا ثابتیان

پوریا ثابتیان جراح قلب

دکتر پوریا ثابتیان یکی از پزشکان نخبه ایرانی، متخصص جراحی عروق و فوق تخصص جراحی اندوواسکولار و بیماری‌های وریدی است که هم‌اکنون به‌عنوان جراح ارشد در بیمارستان الیزابت مونشن گلادباخ کشور آلمان به‌عنوان یکی از دو کشور پیشرو در رشته جراحی عروق در سطح دنیا فعالیت می‌کند.

بیوگرافی پوریا ثابتیان
پوریا ثابتیان تهیه کننده کنسرت

دکتر پوریا ثابتیان پزشک و جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار، فوق تخصص بیماریهای وریدی، فوق تخصص درمان زخم و تهیه کننده موسیقی است. دکتر پوریا ثابتیان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران میباشد و هم اکنون به عنوان مشاور و متخصص در زمینه مهاجرت پرسنل درمانی به آلمان و جراح ارشد در بیمارستان الیزابت مونشن گلادباخ کشور آلمان در رشته جراحی عروق فعالیت می‌کند.

دکتر پوریا ثابتیان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، پزشک، جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار، فوق تخصص بیماریهای وریدی و فوق تخصص درمان زخم است. او سال هاست به آلمان مهاجرت کرده و هم اکنون به عنوان جراح ارشد در بیمارستان الیزابت مونشن گلادباخ آلمان در رشته جراحی عروق و مشاور فعالیت می‌کند. پوریا ثابتیان به غیر از پزشکی و طبابت، متخصص مهاجرت پرسنل درمانی به آلمان نیز می‌باشد. او همچنین تهیه کننده موسیقی و گرداننده کنسرت های موسیقی در آلمان است و با هنرمندان ایرانی زیادی در زمینه موسیقی و برگزاری کنسرت همکاری داشته است.

زندگینامه پوریا ثابتیان

بیوگرافی پوریا ثابتیان
زندگینامه پوریا ثابتیان

دکتر پوریا ثابتیان یکی از پزشکان ایرانی در آلمان است که پس از اتمام دوران دانشجویی و اخد مدرک تحصیلی جراح عروق، جراح اندوواسکولار، فلبولوژیست و متخصص زخم در آلمان ماندگار شد. دکتر ثابتیان درباره مهاجرت به آلمان می گوید:

روز اول مهاجرت که به آلمان رسیدم روی نیمکت خوابیدم و بسیار سختی کشیدم.

وی پس از تلاش شبانه روزی و تحمل غربت و دوری از وطن، حالا یکی از پزشکان نخبه ایرانی در آلمان است که جراحی های باز تهاجمی، کم تهاجمی و اندوواسکولار را انجام میدهد. انجام عملهای اندوواسکولار در بیماریهای انسدادی شریانی، درمان واریس با شیوه های گوناگون و همچنین تجربه استثنایی ایشان در درمان زخم با استفاده از شیوه های مدرن، از جمله دلایل شهرت وی میباشد.

برخی از عمل هایی که وی انجام میدهد عبارتند از جراحی شریان کاروتید گردن، بای پس عروق محیطی در دستها و پاها، آنژیوپلاستی و استنت گذاری در شریانها و وریدها ، ترمیم آنوریسم آئورت شکمی و … که همگی در تخصص این پزشک نخبه ایرانی می‌باشد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *