توصیه کریس پرت بازیگر فیلم های مارول ؛ برای فرزندآوری شتاب کنید!

توصیه کریس پرت بازیگر فیلم های مارول در مصاحبه با منز ژورنال : برای فرزندآوری عجله کنید!. در ادامه به دلایل توصیه پرت بازیگر ۴۳ ساله خواهیم پرداخت.

بازیگر ۴۳ ساله که نقش استار لرد در فیلم‌های مارول را ایفا می‌کند دارای سه فرزند است که دو فرزند از همسر سابقش آنا فاریس و یک فرزند از همسر فعلی‌اش کاترین شوارتزنگر به دنیا آورده است. کریس پرت در مصاحبه ای که با منز ژورنال داشت توصیه جالی به مردم کرد.

توصیه کریس پرت بازیگر فیلم های مارول

توصیه کریس پرت در رابطه با فرزنداوری

پرت در مصاحبه با منز ژورنال توصیه می‌کند که برای فرزندآوری  معطل نکنید!

توصیه کریس پرت بازیگر فیلم های مارول

دلایل توصیه کریس پرت برای فرزند داشتن

کریس پرت در مصاحبه با منز ژورنال می گوید:

مردم همیشه می‌گویند: برای بچه‌دار شدن عجله نکنید. شخصاً مخالفم. عجله کنید. بچه‌دار شوید. البته، حواستان باشد که همسری عالی پیدا کنید، اما معطل نکنید.

همچنین اضافه می‌کند:

مدتی پیش با آدام سندلر گفت‌وگو می‌کردم و او گفت: با هر روزی که معطل کنید یک روز از حضور خودتان در زندگی آن‌ها را می‌گیرید. هرچه در سنین پایین‌تر بچه‌دار شوید، زمان بیشتری با آن‌ها خواهید بود.

فرزند داشتن بی‌نظیر است

توصیه کریس پرت بازیگر فیلم های مارول

او در ادامه می‌گوید:

وقتی بزرگ می‌شوند، بیشتر ارتباط برقرار کردن با آن‌ها به عنوان یک فرد و آنچه آن‌ها را منحصر به فرد می‌سازد اهمیت پیدا می‌کند.

کریس پرت معتقد است پدر شدن در انتخاب نقش‌ها بی‌تأثیر نبوده است:

همان‌طور که پدر بودن می‌تواند نوع بازیگری شما را تغییر دهد، نقش‌هایی که تمایل دارید بازی کنید را هم تغییر می‌دهد. من بیشتر به فیلم‌های خانوادگی علاقه پیدا کرده‌ام. چنین فیلم‌هایی را زیاد می‌بینم چون بچه‌هایم می‌خواهند ببینند و راستش، بعضی از آن‌ها فیلم‌های خوبی نیستند. و من با خود فکر می‌کنم چه فیلم وحشتناکی است.

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر این زوج مذهبی در کلیسا با یکدیگر آشنا شدند. کاترین شوارتزنگر قبل‌تر به یواس ویکلی گفته بود:

من از خانواده بزرگی می‌آیم، بنابراین تصور بودن کنار بچه‌های زیاد و یک خانواده بزرگ را دوست دارم. هرچه خدا برای ما مقدر کرده همان خواهیم کرد.

همسر کریس پرت دختر آرنولد شوارتزنگر و ماریا شریور است. او هفته گذشته چهارمین سالگرد ازدواجش با کاترین شوارتزنگر را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *