خنده دارترین کمیک های انتقام جویان ؛ پرطرفدارترین گروه ابرقهرمانی مارول

انتقام جویان یکی از پرطرفدارترین گروه‌های ابرقهرمانی در کمیک هستند و در این مقاله از فیگار خنده دارترین کمیک های انتقام جویان را به شما معرفی می‌کنیم.

در حالی که ممکن است آن‌ها بیشتر به خاطر قهرمانی‌‎های پویا و نبردهای حماسی خود شناخته شده باشند، تیم کلاسیک مارول، انتقام جویان، اغلب به همان اندازه یک شورش خنده است. این گروه نمادین، بین درام بین‌فردی بازیگران تمام ستاره‌شان و تهدیدات مفهومی بالایی که به صورت هفتگی با آن‌ها مواجه می‌شوند، زمینه‌ی بسیار خوبی برای شیطنت‌ها است.

قدرتمندترین قهرمانان زمین برای اولین بار توسط استن لی و جک کربی در سال 1963 ساخته شدند و بسیاری از ساخته‌های قبلی خود را با هم ترکیب کردند. اکنون نزدیک به 60 سال سن دارد، اگر کسی می‌خواهد داستان سبک‌تری از بهترین‌های مارول داشته باشد، داستان‌ها و کمیک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا خنده دارترین کمیک های انتقام جویان را به شما معرفی کنیم.

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

پرطرفدارترین گروه ابرقهرمانی مارول

شما می‌توانید فهرست خنده دارترین کمیک های انتقام جویان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
کمیک های خنده دار انتقام جویان

انتقام جویان یکی از پرطرفدارترین و بهترین گروه‌های ابرقهرمانی در کمیک و سینما هستند. این گروه متشکل از افراد گوناگونی است که کمیک‌های مختلفی دارند. انتقام جویان در بین تمام کارهای ابرقهرمانی و حماسی خود، لحظات خنده‌داری هم دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به خنده دارترین کمیک های انتقام جویان بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

نقطه ضعف اعضای انتقام جویان چیست؟

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

انتقام جویان 1963

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
کمیک های طنز انتقام جویان

اجرای اصلی توسط دو زوج استن و جک، اگرچه افسانه‌ای است، اما به خوبی برخی از کارهای دیگر آن‌ها عمل نکرده است. بسیاری از طرفداران فراموش نمی‌کنند که داستان‌های بنیادی دنیای مارول، اگرچه برای زمان خود منحصربه‌فرد و فوق‌العاده جذاب هستند، اما همچنان در عصر نقره‌ای مضحک کمیک‌ها گیر کرده‌اند. در حالی که درام بین فردی همیشه نقطه کانونی هر داستان استن لی است، چیزی که این کمیک‌ها را بسیار سرگرم کننده می‌کند، اغلب داستان سرایی وحشیانه و غیرمجاز از روش طرح مارول استن لی و کربی است. کمیک انتقام جویان 1963 یکی از کمیک های طنز انتقام جویان می‌باشد.

برترین کارگردان برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان

انتقام‌جویان ساحل غربی 1984

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

راجر استرن و باب هال در اواسط دهه 1980، یک اسپین آف از تیم اصلی به نام انتقام جویان ساحل غربی را ایجاد کردند. این گروه مستقر در کالیفرنیا، اولین گروه از بسیاری از تیم‌های مجاور انتقام‌جویان، توسط فارغ‌التحصیلان انتقام‌جویان هاکای رهبری می‌شد . هاکای و قهرمانان کمتر شناخته شده تهدیدهایی را که همتای ساحل شرقی آن‌ها به سادگی نفوذ و توان مقابله با آن‌ها را نداشت، دفع کردند. این کمیک جزو کمدی ترین کمیک های انتقام جویان قرار می‌گیرد.

شخصیت‌هایی که احتمالاً در فیلم بعدی انتقام جویان حضور دارند

نیروی کار 1994

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
کمدی ترین کمیک های انتقام جویان

گروه افراطی مرد آهنی که نماد برخی از بدترین قسمت‌های کمیک‌های دهه 90 بود، دورانی پر سر و صدای بدنام برای صنعت، پس از انحلال موقت متحدانشان در ساحل غربی ایجاد شد. مجموعه کمیک نیروی کار نشان می‌دهد که آن‌ها این کار را در تلاش برای ایجاد یک تیم فعال‌تر و موثرتر انجام دادند.

به طور تصادفی، این ذهنیت همچنین منجر به سریال انتقادی و از نظر اخلاقی سوال برانگیز Cry For Justice می‌شود که گرین ارو و گرین لنترن همان ایده را برای لیگ عدالت انجام می‌دهند . مطمئناً دن آبنت، کمیک اندی لنینگ و تام تنی بهترین کار نیست، اما جزو بهترین کمیک های خنده دار انتقام جویان قرار می‌گیرد که ارزش خواندن را دارد.

بهترین گروه های ابرشرور

نهایی 2002

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

مارول با علم به اینکه راه‌اندازی مجدد کل تایم لاین آن‌ها می‌تواند منجر به نارضایتی کل طرفداران آن‌ها شود، در عوض تصمیم گرفت که نقش جداگانه‌ای از عناوینی که در دنیای جدید و جوان اتفاق می‌افتند، ایجاد کند. با شروع با برایان مایکل بندیس و مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز مارک بگلی، دنیای نهایی راهی برای این شرکت بود که به تیم‌های خلاق قدرتمند اجازه داد تا فهرست قهرمانان کلاسیک خود را برای نسل جدید دوباره طراحی کنند.

مارک میلار و برایان هیچ به این فراخوان پاسخ دادند تا مبدأ جدیدی برای انتقام‌جویان ایجاد نمایند و این منجر به یکی از قدیمی‌ترین کمیک‌هایی می‌شود که تا کنون منتشر شده است. کمیک The Ultimates که دارای فرهنگ عامه پسند و مضامین سیاسی در اوایل دهه 1990 است، کمیکی می‌باشد که اغلب ارزشش را دارد و جزو کمیک های خنده دار انتقام جویان قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های انتقام جویان

انتقام جویان جدید 2005

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

برایان مایکل بندیس بعداً خودش کمیک New Avengers on Earth’s Mightiest Heroes را نویسندگی کرد. بندیس و دیوید فینچ از احیای JLA توسط گرانت موریسون و هوارد پورتر الهام گرفتند. آن‌ها تصمیم گرفتند تیمی را که اغلب به خاطر میزبانی از قهرمانانی که نمی‌توانستند کمیک‌های خود را با محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول در آن زمان بفروشند، مورد تمسخر قرار می دادند، پر کنند.

مرد عنکبوتی در نهایت به انتقام جویان جدید می‌پیوندد که به‌عنوان یک فرد تنها شناخته می‌شود. شخصیت‌هایی مانند ولورین به مرد عنکبوتی اضافه می‌شوند. این دیگ ذوب شخصیت‌ها از سرتاسر مجموعه مارول به راحتی یکی از خنده‌دارترین و سبک‌دل‌ترین کمیک‌هایی است که این کمپانی منتشر کرده است.

بهترین رهبران گروه انتقام جویان

انتقام جویان دریاچه های بزرگ 2005

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

در حالی که انتقام جویان دریاچه‌های بزرگ اولین بار توسط جان بیرن در صفحات انتقام جویان ساحل غربی شماره 46 ساخته شد، The Great Lakes Avengers به ​​عنوان یک کمیک کمدی در چندین عنوان دیگر عمل می‌کند و در نهایت با یک مینی سریال چهار شماره‌ای توسط Dan Slott و Paul Pelletier در سال 2005 در کانون توجه قرار گرفت.

این بار گروه آن‌ها را به عنوان یکی از خنده‌دارترین‌های دنیای مارول تثبیت می‌کند. آن‌ها دائماً با مشکلات قانونی در مورد استفاده از نام خود، تلاش‌های ددپول برای دستگیری آن‌ها بر اساس قانون ثبت ابرقهرمانان دست و پنجه نرم می‌کردند.

10 شخصیت قدرتمند مارول و دی سی از نگاه هوش مصنوعی

انتقام جویان جوان 2005

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

برای هر طرفدار مشتاق MCU که کنجکاو است که در آینده چه خواهد شد، هیچ کمیکی بهتر از انتقام جویان جوان آلن هاینبرگ و جیم چونگ وجود ندارد. انتقام‌جویان جوان قهرمان‌های جوانی را نشان می‌دهد که تلاش می‌کنند تا زیر سایه هم‌نام‌هایشان زندگی کنند و از آن خارج شوند. درام نوجوانان همیشه برای موقعیت‌های کمدی و مشاجره‌های نوجوانان پر است و انتقام‌جویان جوان با آن غریبه نیست. اگر هر طرفداری علاقه مند است باید این عنوان دوست داشتنی را حتما بخواند.

10 تا از تکنولوژی محور ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول

انتقام جویان تاریک 2009

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های خنده دار انتقام جویان

پس از رستاخیز جنجالی گرین گابلین در پایان حماسه کلون بدنام مرد عنکبوتی، نورمن آزبورن به عنوان یک تاجر شرور ظاهر می‌شود که چندان تفاوتی با لکس لوتر ندارد. پس از وقایع Secret Empire که در آن آزبورن ملکه Skrull را می‌کشد، ناجی ادعایی زمین تیم خود را از Avengers تشکیل می‌دهد که از شرورهای مبدل تشکیل شده است. نام این تیم انتقام جویان دارک بود.

بولسای در نقش Hawkeye ،Daken در نقش Wolverine ، Venom در نقش Spider-Man، و بسیاری دیگر به خدمه فرار از اراذل و اوباش و قاتلان برایان مایکل بندیس و Mike Deodato می‌پیوندند. هیچ سیاست و درام تیمی به اندازه دعوا و توطئه ابرشرورها سرگرم کننده نیست.

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

آکادمی انتقام جویان 2010

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

پس از دوران تاریکی انتقام‌جویان آزبورن، عصر قهرمانی جدید پس از رویداد متقاطع Siege آغاز شد. در این دوران درخشان مارول کامیکس، آکادمی Avengers توسط کریستوس گیج و مایک مک‌کون اعضای کلاسیک و کهنه‌کار جامعه ابرقهرمانی را نشان می‌دهد که قهرمانان جوان را در مورد زیر و بم کار آموزش می‌دهند. آکادمی انتقام‌جویان با فهرستی چرخشی از مربیان مهمان و ده‌ها دانش‌آموز، لحظات خنده داری را در حین کلاس‌ها به تصویر می‌کشند.

‌بهترین سکانس های آغازین فیلم های دنیای سینمایی مارول

انتقام جویان عجیب و غریب 2012

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان
خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

جوخه وحدت انتقام‌جویان، که به نام انتقام‌جویان عجیب و غریب شناخته می‌شود، تلاشی از سوی کاپیتان آمریکا برای جبران سال‌ها بی‌عملی جهش‌یافته از سوپرتیم برتر بود. کاپیتان آمریکا این کار را با استخدام چندین جهش یافته در یک گروه منحصر به فرد انجام داد تا به جهان ثابت کند که نگرانی های آن‌ها بی اساس است. چیزی که استیو احتمالاً پیش‌بینی نمی‌کرد این بود که چگونه این آدم‌های متنوع با هم برخورد خواهند کرد. جهش‌یافته‌ها باید یاد بگیرند که با تیمی کار کنند که در ظلم و ستم متقابل آن‌ها سهیم نیست. طبق معمول، ایدئولوژی‌ها و پیشینه‌های متضاد باعث ایجاد تناوب و دعوا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خنده دارترین کمیک های انتقام جویان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *