ببینید: عکس محمدرضا گلزار در صف بربری ! +[هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار]

تصویری با عنوان عکس محمدرضا گلزار در صف بربری در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

به تازگی عکسی از محمدرضا گلزار بازیگر جذاب ایرانی، در مغازه نانوایی منتشر شده است که باعث تعجب کاربران شد. در ادامه مطلب با خبر ماکت محمدرضا گلزار در مغازه نانوایی همراه ما بمانید.

عکس محمدرضا گلزار در صف بربری

  • محمدرضا گلزار در صف نانوایی

به گزارش منابع خبری:

یک نانوایی از ماکت محمدرضا گلزار برای تبلیغ مغازه خود استفاده کرد که این عکس به شدت وایرال شد. در ادامه می‌توانید عکس گلزار در مغازه بربری فروشی را مشاهده کنید:

عکس محمدرضا گلزار در صف بربری
عکس محمدرضا گلزار در صف بربری

هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار

پس از اینکه عروسی محمدرضا گلزار، حواشی زیادی را در چند روز گذشته به وجود آورد، شایعاتی مبنی بر هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار نیز منتشر شد. به گفته امین فردین، که افشاگری‌های زیادی را تاکنون انجام داده، عروسی محمدرضا گلزار ۳۰ میلیارد هزینه داشته است. محمدرضا گلزار در صفحه اینستاگرامش ویدئویی از مراسم عروسی‌اش را منتشر کرد و نوشت:

تشکر و تقدیر من برای شماست. شمایی که همواره لطفتان را به من ارزانی داشتید. از تبریک‌های شما عزیزان بی‌نهایت سپاسگزارم که نه فقط امروز بلکه در تمام سالیان عمرم محبتتان شامل حال من بوده است.

پس از پخش اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار عکس و فیلم‌های بسیاری در این‌بار در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. فن پیج‌های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست‌هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار با انتشار یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی مهر تایید بر این خبر زد و حتی یک عکس با ساقدوشانش هم منتشر کرد.

هزینه عروسی رضا گلزار

در ادامه می‌توانید هزینه بالای عروسی کردن گلزار را ببینید:


تصویر جدیدی از جشن عروسی محمدرضاگلزار، هنرمند سرشناس و همسرش آیسان آقاخانی در کنار یکدیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که بازتاب فراوانی داشته است. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی + ماجرای آشنایی تا طلاق

فیلم عروسی


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *