فیلم ابد و یک روز را در نمایش خانگی تماشا کنید! +[زمان پخش]

ابد و یک روز نمایش خانگی ؛ فیلم ابد و یک روز ساخته سعید روستایی، که محصول سال ۱۳۹۵ است امروز به صورت رسمی در پلتفرم فیلمنت اکران شد.

از حالا می‌توانید فیلم سینمایی ابد یک روز را در پلتفرم فیلمنت به صورت آنلاین تماشا کنید. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی ابد یک روز فیلمنت همراه ما بمانید.

ابد و یک روز نمایش خانگی

  • فیلم سینمایی ابد و یک روز در نمایش خانگی

به گزارش منابع خبری:

 فیلم سینمایی ابد و یک روز به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان که محصول ۱۳۹۵ است، امروز در پلتفرم آنلاین فیلم‌نت منتشر شد.

این فیلم سینمایی داستان خانواده‌ای است که درگیر فقر و بی‌کاری و اعتیاد شده اند. سمیه دختر کوچک خانواده قرار است با مردی افغانی ازدواج کند اما تمام زندگی بر دوش اوست و با رفتنش مشکلات بیشتری پیش می‌آید.

ابد و یک روز نمایش خانگی
ابد و یک روز نمایش خانگی

سینمایی ابد و یک روز در فیلمنت

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» نخستین ساخته سعید روستایی است که برای اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رونمایی شد و موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین از این جشنواره شد. این فیلم در نوروز ۱۳۹۶ اکران عمومی شد و به فروشی معادل پانزده میلیارد تومان دست یافت. این فیلم در گونه درام اجتماعی است و در آن نوید محمدزاده، پیمان معادی، ریما رامین فر، پریناز ایزدیار و معصومی رحمانی ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *