ویدیویی از فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست در کنار خواهرش

ویدیویی از فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست در کنار خواهرش به انتشار رسیده که هواداران این بازیگر را به وجد آورده است. ویدیو را تماشا کنید.

به تازگی ویدیویی از فوتسال هنرمندان با حضور الناز شاکردوست در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیو گل زدن الناز شاکردوست در بازی فوتسال هنرمندان بسیاری از مخاطبین شبکه های اجتماعی را شوکه کرده است.

بعد از اتفاق ناگواری که برای الناز شاکردوست عزیز رخ داد، اینکه تماشا کنی او به میدان بازگشته و می‌تواند فوتسال بازی کند، بسیار خوشحال کننده است.

بیشتر بخوانید:

از سفر قشم تا عاشقانه های بهرام رادان و همسرش کنار دریا [+ویدیو]

خاطرات الناز شاکردوست درباره تجربه تلخش قبل از بازی در شبی که ماه کامل شد

فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست

ویدیویی از فوتسالیست شدن شاکردوست

بانوان ورزشکار و هنرمند به نفع کودکان کار دیدار فوتسال دوستانه ای را برگزار کردند. دیدار دوستانه ای بین تیم فوتسال بانوان هنرمند مقابل پیشکسوتان تهران برگزار شد که در این دیدار ستارگان زیادی مثل الناز شاکردوست، خواهران منصوریان، لادن مستوفی و … حضور داشتند.

این بازی که با شعار “دنیای بدون کار برای کودکان” و به نفع کودکان کار برگزار شد، در نهایت با برتری 3 بر 1 پیشکسوتان تهران به پایان رسید. الناز شاکردوست به بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم‌ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.

فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست
ویدیویی از فوتسالیست شدن شاکردوست

گل زدن الناز شاکردوست در بازی فوتسال هنرمندان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از فوتسال هنرمندان با حضور الناز شاکردوست را ببینید:


الناز شاکردوست اولین جایزه بازیگری را در سال 1394 از جشنواره فیلم فرانسیسکو آمریکا بعنوان بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم تابلو گرفت. شاکردوست برای بار دوم در سال 1394 موفق شد تندیس بهترین بازیگر زن جشن حافظ را بگیرد تا اینکه سال 97 برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را بدست آورد.

الناز از سلبریتی های سینمای ایران است. او در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. الناز در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست عاشق فوتبال است. شاکردوست در کارهای خیریه هم شرکت می کند. در این فیلم گلزنی الناز شاکردوست را در مسابقه فوتبال به نفع کودکان کار خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *