فرزند هفتم رابرت دنیرو بازیگر معروف هالیوود به دنیا آمد !

فرزند هفتم رابرت دنیرو خبر جنجالی و جدیدی‌است که توسط خود او در مصاحبه‌ای تازه منتشر شده و حواشی زیادی به دنبال خود داشته است.

به دنیا آمدن فرزند هفتم رابرت دنیرو خبری است که او به تازگی به اشتراک گذاشته و از هفتمین فرزند رابرت دنیرو گفته است. پدر شدن رابرت دنیرو برای بار هفتم در سن 79 سالگی اخیرا جنجال بسیاری در مقالات و مجلات خارجی شد.

فرزند هفتم رابرت دنیرو

رابرت دنیرو به تازگی در مصاحبه‌ای در مورد پروژه جدیدش به نام درباره پدرم، فاش کرد که به هفتمین نوزادش خوش آمد گفته‌است.

در نشستی با ET Canada، برنده 79 ساله اسکار فاش کرد که در حالی که درباره پدر و مادر شدن و جدیدترین فیلمش، درباره پدرم صحبت می‌کرد، به هفتمین نوزادش خوش آمد گفته.

او توضیح داد:

منظورم این است که در مورد بچه‌ها هیچ راهی وجود ندارد. من دوست ندارم قانون و چیزهایی از این قبیل را وضع کنم. اما [بعضی اوقات] شما چاره ای ندارید. و فکر می‌کنم هر پدر و مادری همین را می‌گوید.

وقتی مصاحبه کننده از دنیرو درباره شش فرزندش پرسید، او تصحیح کرد: در واقع هفت.

فرزند هفتم رابرت دنیرو
هفتمین فرزند رابرت دنیرو

به دنیا آمدن فرزند هفتم رابرت دنیرو

گرچه جزئیات بیشتری در مورد جدیدترین عضو خانواده یا شریکی که با نوزاد شماره 7 پذیرایی کرده است، ارائه نکرد.

برنده جایزه اسکار شش فرزند از روابط قبلی دارد. دنیرو و همسر اولش، دایان ابوت، پدر و مادر دختر درنا، 51 ساله، و پسر رافائل، 46 ساله هستند. در سال 1995، او با دوست دختر، مدل و بازیگر سابق خود، توکی اسمیت، از دو پسر دوقلوی جولیان و آرون، 27 ساله استقبال کرد. دنیرو همچنین دارای پسر الیوت 24 ساله و دختر هلن گریس 11 ساله با همسر سابقش گریس هایتاور است.

رابرت آنتونی دنیرو جونیور، متولد زاده ۱۷ اوت ۱۹۴۳، بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. او منحصراً برای نه بار همکاری خود با فیلم‌ساز مارتین اسکورسیزی شهرت دارد و دریافت‌کننده افتخارات مختلفی از قبیل دو جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب، جایزه سیسیل بی دمیل و جایزه یک عمر دستاورد هنری انجمن بازیگران فیلم بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *