خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا [+عکس]

ملیکا شریفی نیا یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که اخیراً عکسی از خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا در فضای مجازی به انتشار رسید.

به تازگی خبری تحت عنوان خانه با کلاس ملیکا شریفی نیا به انتشار رسید که استوری ملیکا شریفی نیا از خانه لاکچری اش را نشان می‌دهد. ملیکا شریفی نیا بازیگر مطرح ایرانی عکسی از خانه خود منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا

خانه با کلاس ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی‌نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا می‌باشد. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا
ملیکا شریفی نیا بازیگر

او تحصیل کرده رشته گرافیک می‌باشد که در کنار بازیگری، عکاسی، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده و به همت پدرش، خانوادگی در سینما و تلویزیون حضور دارند. ملیکا شریفی نیا بعنوان فرزند کوچک‌تر خانواده در شهر تهران به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگ‌تر بنام مهراوه دارد پدرش محمدرضا شریفی نیا (بازیگر) و مادرش آزیتا حاجیان (بازیگر و کارگردان تئاتر) است.

از سه سالگی به همراه پدر و مادر وارد دنیای تئاتر و سینمای مبتدی شد اما اولین بار سال 1370 در 5 سالگی بود با فیلم «اویناز» بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد. به گفته خودش:

از 9 سالگی نقاشی را شروع کردم، علاقه به این هنر بصورت ارثی از پدر و دایی و خاله هایم رسیده و تمام کودکی‌ام در سینما و نقاشی خلاصه می‌شد حالا هم یکی از بزرگ‌ترین مشغله کاری من نقاشی است.

سال 1377 در 12 سالگی با سریال «افسانه پوپک طلایی» اولین بار وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 82 با فیلم «مهمان مامان» داریوش مهرجویی به چشم آمد اما بیشتر شهرت او از سال 88 با سریال «شمس العماره» به کارگردانی سامان مقدم شروع و با سریال «آشپزباشی» و «نون و ریحون» ادامه یافت.

ملیکا شریفی نیا بازیگر

در ادامه می‌توانید استوری ملیکا شریفی نیا از خانه لاکچری اش را ببینید:

خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا
خانه فوق لاکچری ملیکا شریفی نیا

عکس خانه ملیکا شریفی نیا بازتاب بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *