همنواز

ویدیو : حضور دایی ارون افشار در تلویزیون ؛ شباهت عجیب دایی و خواهر زاده در صدا !!!

به تازگی ویدیویی از حضور دایی ارون افشار در تلویزیون منتشر شده است. گویا شباهت عجیب دایی و خواهر زاده در صدا بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از جالب ترین اجرا دایی ارون افشار در تلویزیون در فضای مجازی وایرال شده است. گویا خوانندگی دایی ارون افشار در تلویزیون بسیاری را متعجب کرده است.

حضور دایی ارون افشار در تلویزیون

اجرای دایی ارون افشار در صدا سیما

امروز ویدیویی از دایی ارون افشار در تلویزیون در رسانه ها منتشر شده که با اجرای خود ثابت کرده صدای او ماننده خواهر زاده اش است. آرون افشار در طول ماه های اخیر با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم کرده است. او گفته بود که یک تهیه کننده با یک قرارداد ناخوانده فریب اش داده است. بعد هم به جوانان شهرستانی تازه کار در حوزه موسیقی توصیه کرده بود که پیش از امضا حتما با یک و حقوقدان مشورت کنند.

برخی فعالان حوزه موسیقی به یکی از بزرگترین بنگاه های موسیقی ایران اشاره کرده بودند که قراردادهای بلند مدت با خواننده های مشهور می بندد.

حضور دایی ارون افشار در تلویزیون
اجرای دایی ارون افشار در صدا سیما

خوانندگی دایی ارون افشار در تلویزیون

در ادامه می‌توانید ویدیویی از جالب ترین اجرا دایی ارون افشار در تلویزیون را ببینید:

آرون افشار با ترانه ها و آهنگ های زیبا طرفداران زیادی پیدا کرده و صدای گیرا و دلنشین آرون افشار باعث شده است تا دوستداران ترانه های ایرانی ، جذب آرون افشار و آهنگهایش شوند. آرون افشار اکثر ترانه هایی که میخواند آهنگسازی آن را نیز بر عهده دارد. ویدئوی که آرون افشار از کنسرت جدیدش و با حضور مادرش به اشتراک گذاشت.

آرون افشار در شهر شاندیز مشهد در تاریخ ۱ تیر ۱۳۷۷ دیده به جهان گشود . وحید افشار با نام هنری آرون افشار شناخته می شود. لباس ببری آرون افشار سوژه کاربران شد. آرون افشار خواننده جوان و مطرح توضیحی درمورد تصویر ببر نقش بسته بر لباسش نداده است. ولی کاربران تصویر ببر آرون افشار را دلهره آور و ترسناک توصیف کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *