ببینید : ویدیو قدیمی از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده

به تازگی ویدیو قدیمی از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده در فضای مجازی وایرال شده که سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجادکرده است.

اخیرا قدیمی ترین ویدیو از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده در رسانه ها پخش شده است. گویا ویدیویی جالب از نوید محمد زاده و سارا رسول راده بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

ویدیو قدیمی از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده

ویدیو لو رفته از نوید محمد زاده و سارا رسول راده

 نوید محمد زاده در سال‌های اخیر فعالیتی در تلویزیون نداشته است اما به تازگی ویدئویی جالب و نسبتا قدیمی در فضای مجازی منتشر شده که حضور او در شبکه جام جم به همراه سارا رسول زاده و کیوان ساکت‌اف را به تصویر می‌کشد.

ساارا رسول زاده، بازیگر سریال نجلا هم پیش از آغاز دوره بازیگری، همانند کیوان ساکت‌اف اجرای برنامه‌های مختلفی را در تلویزیون به عهده داشت که یکی از آن‌ها برنامه «سپید پررنگ» ساخت شبکه دو سیما بود.

ویدیو قدیمی از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده

ویدیویی جالب از نوید محمد زاده و سارا رسول راده

در ادامه می‌توانید قدیمی ترین ویدیو از سارا رسول زاده و نوید محمد زاده را ببینید:

سارا رسول زاده متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مدیریت صنعتی می‌باشد. او فعالیت هنری خویش را با نقش‌آفرینی در نمایش «یرما» آغاز کرد و پس از آن در سریال «پرده‌نشین» بازی کرد. او با ایفای نقش در مجموعه شبکه نمایش خانگی «عاشقانه» به شهرت رسید و نامزد تندیس حافظ از هفدهمین جشن دنیای تصویر شد.

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *