ویدیو : خواندن آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی در کنسرت دیشب

به تازگی ویدیویی از خواندن آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی در کنسرت دیشب در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است.

اخیرا خبری مبنی بر اجرای آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی در فضای مجازی منتشر شده است. گویا ویدیو خوانده شدن آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

خواندن آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی

ویدیویی از طلیسپی در حال خواندن آهنگ ایوان بند

تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال موسیقی پاپ در حالی طی روزهای پیش رو کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کنند که همچنان از کنسرت‌های مرتبط با دیگرگونه‌های موسیقی خبری نیست. امروز ویدیویی از طلیسپی در حال خواندن آهنگ ایوان بند در رسانه ها پخش شده که بسیار جذاب می‌باشد.

همزمان با آغاز سال نو و ایام تعطیلات نوروزی تعدادی از گروه‌ها و خوانندگان فعال در موسیقی پاپ کنسرت‌های مختلفی را تا نیمه ماه رمضان در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کنند. این در حالی است که با فعال شدن برنامه اجراهای زنده موسیقی هنوز خبر چندانی از برگزاری کنسرت‌های حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران، موسیقی نواحی و موسیقی کلاسیک خبری نیست.

خواندن آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی
ویدیویی از طلیسپی در حال خواندن آهنگ ایوان بند

اجرای یکی از اهنگ محبوب ایوان بند توسط طلیسچی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اجرای آهنگ ایوان بند توسط طلیسچی را ببینید:

در این کنسرت علیرضا طلیسچی نوید انتشار تازه‌ترین قطعه خود با نام «به تو چه» را داد که بر اساس یک داستان واقعی نوشته و ساخته شده است.

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهرماه ۱۳۶۴ در تهران است. شغل اصلی وی خوانندگی بوده اما فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است. علاوه بر این یک برادر به نام عرفان دارد که شغل عکاسی را انجام می دهد. علیرضا طلیسچی بسیار اهل مود بوده و مارک پوش است و به همین دلیل یکی از خواننده های خوش پوش سطح کشور به شمار می آید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *