ویدیو : حرف های مهران غفوریان در مورد ماه محرم +[ترس مهران غفوریان از پروانه]

به تازگی ویدیویی از حرف های مهران غفوریان در مورد ماه محرم در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران را تحت تاثیر قرار داده است.

اخیرا ویدیویی از اظهارات مهران غفوریان در مورد ماه محرم در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران از سخنان او به وجد آمده اند.

حرف های مهران غفوریان در مورد ماه محرم

صحبت های مهران غفوریان درباره ماه محرم

امروز ویدیویی از مهران غفوریان در رسانه ها پخش شده که در مورد ماه محرم حرف های بسیار زیبا و دلنشینی زده است. مهران غفوریان از هنرمندان دوست‌ داشتنی و موفق در عرصه کمدی کشورمان است که 3 شهریور ماه 1353 در شهر تهران زاده شد. او خیلی زود توانست فعالیت هنری خود را شروع کند و به‌ عنوان یکی از بازیگران مطرح کمدی در سینما و تلویزیون شناخته شود.

حرف های مهران غفوریان در مورد ماه محرم
سخنان مهران غفوریان درباره ماه محرم

اظهارات مهران غفوریان در مورد ماه محرم

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان مهران غفوریان درباره ماه محرم را ببینید:

همچنین هومن گامنو، خواننده معروف در اینستاگرام به حضور مهران غفوریان در ویژه برنامه محرم تلویزیون واکنش بدی نشان داد، این واکنش از سمت مهران غفوریان بی‌پاسخ نمانده است. هومن شاهی که عموماً با نام هنری گامنو یا هومن گامنو شناخته می‌شود،

هومن گامنو در رابطه حضور مهران غفوریان در ویژه برنامه محرم تلویزیون نوشت:

“آره منم رفیقت که آبجو میدادی دستم. بهت خیانت کردم لوت دادم؟ آره ناراحتم بابتش.”

ترس عجیب مهران غفوریان از پروانه

فوبیا مهران غفوریان پروانه

مهران غفوریان کمدین و بازیگر خوش خنده ایرانی در بین ایرانیان به واسطه ایفای نقش‌های مختلف خود بسیار مورد توجه قرار گرفته و پرطرفدار شده است.

حرف های مهران غفوریان در مورد ماه محرم
فوبیا مهران غفوریان پروانه

ترس مهران غفوریان از شپره

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ترسیدن مهران غفوران از پروانه را ببینید:

مهران غفوریان در سریال نیسان آبی برای دخترش که ازدواج کرده است گریه میکند و دلتنگ او می شود. مهران غفوریان عکس دیگری را در آغوش دخترش در فضای مجازی منتشر کرد. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است.

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد. مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد. مهران غفوریان در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.

صحبت های مهران غفوریان درباره ماه محرم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *