تحلیل مجری تلویزیون از واکنش‌های افراطی هواداران به ازدواج گلزار [+ویدیو]

ازدواج رضا گلزار یکی از جنجالی‌ترین اخبار اخیر در فضای مجازی است که واکنش مجری تلویزیون به ازدواج گلزار بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

تحلیل مجری تلویزیون از واکنش‌های افراطی هواداران به ازدواج گلزار

اخیراً اخباری تحت عنوان جنجال ازدواج گلزار منتشر شد که عکس مراسم ازدواج گلزار در تلویزیون را نشان می‌دهد. در یک ویدیو مربوط به ازدواج محمدرضا گلزار ، مجری تلویزیون به جنجال‌های این اتفاق واکنش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از شکایت گلزار از شاهین صمدپور خبرنگار تا ادعای جدید امین فردین درباره طلاق [+ویدیو]

واکنش مجری تلویزیون به ازدواج گلزار

جنجال ازدواج گلزار

مراسم ازدواج محمدرضا گلزار این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است تصاویر و ویدیو های مختلف از مراسم عقد و عروسی محمدرضا گلزار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

واکنش مجری تلویزیون به جنجال ازدواج گلزار
واکنش مجری تلویزیون به جنجال ازدواج گلزار

برخی از فن پیج‌های دو آتیشه رضا گلزار هنوز باور ندارند که او ازدواج کرده است و در شبکه های اجتماعی دست به اقدامات عجیبی زده اند برخی از انها کانال ها و پیج هایی با عنوان روز شمار جدایی و طلاق محمدرضا گلزار از همسرش را راه اندازی کرده اند و هر روز تعداد روزهایی که از ازدواج گلزار میگذرد را می شمارند. هوداران گلزار این بازیگر را متعلق به خودشان میدانند و معتقدند که این بازیگر حق ندارد ازدواج کند و باید تا اخر عمر مجرد بوده و برای آنها وقت بگذارد.

بیشتر بخوانید:

خبر طلاق گلزار و آیسان حقیقت دارد؟ + [تصاویر مادر گلزار و آیسان]

جنجال ازدواج گلزار

در ادامه می‌توانید عکس مراسم ازدواج گلزار در تلویزیون را ببینید:


بیشتر بخوانید:

از بین بردن حرمت‌ها توسط هوش مصنوعی ! آموزش شبیه سازی چهره [+ویدیو]

انتشار خبر ازدواج رضا گلزار حواشی زیادی را در پی داشته که از قضا این خبر قربانی نیز گرفته است! در فضای مجازی عکس‌هایی از وضعیت طرفداران او بعد از شنیدن خبر ازدواج این بازیگر منتشر شده که تعجب‌برانگیز است. کاربری به نام مهرداد کریم زاده در این خصوص نوشته:

اروتومانیا یک نوع بیماری روانیه. در این بیماری فرد بیمار فکر میکنه شخص دیگری که از نظر جایگاه اجتماعی یا موارد دیگه (معروفیت و غیره)، از خودش بالاتره، عاشقش شده. حتا با اینکه هیچ‌وقت همدیگه رو از نزدیک ندیدن.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *