لحظات چارلی چاپلین شدن مرجانه گلچین + [بازیگری گلچین در هالیوود]

عکسی با عنوان مرجانه گلچین چارلی چاپلین شد فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

مرجانه گلچین بازیگر خوب ایرانی عکسی از خودش در لباس و ظاهر چارلی چاپلین منتشر کرده است. در ادامه مطلب با خبر تغییر جنسیت مرجانه گلچین همراه ما بمانید.

مرجانه گلچین چارلی چاپلین

مرجانه گلچین در لباس چارلی چاپلین

به گزارش منابع خبری:

مرجانه گلچین یکی از بازیگران خوب و قدیمی سینما و تلویزیون ایرانی است. او به تازگی در یک استوری عکسی از خود با ظاهر چارلی چاپلین منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید استوری جدید مرجانه گلچین را مشاهده کنید:

مرجانه گلچین چارلی چاپلین
مرجانه گلچین چارلی چاپلین

بیشتر بخوانید:

ببینید: چهره جدید مرجانه گلچین که 10 سال جوان تر شده است! +[جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین]

تیکه سنگین مرجانه گلچین به محصولات سایپا | طنز تلخ مرجانه گلچین

بازیگری مرجان گلچین در فیلم های هالیوود

ورود مرجان گلچین در هالیوود

او با انتشار تصویری گفت:

“بخاطر مردم که دیگه فیلم ایرانی دوست نداشتن رفتم هالیوود !”

مرجانه گلچین با سریال آینه به تلویزیون پا گذاشت. او زمان بازی در این سریال 19 ساله بود و بعد از این سریال به تئاتر و سینما نیز راه پیدا کرد. گلچین از سال 68 و بعد از بازی در مجموعه تلویزیونی ازدواج پر ماجرا، تا سال 85 از تلویزیون دور بود. بالاخره بعد از 13 سال با مجموعه تلویزیونی زیرزمین به تلویزیون بازگشت.

بازی گلچین در ابتدا در ژانر جدی و موقعیت های اجتماعی بوده است اما از سریال زیرزمین بود که مرجانه رنگ جدیدی به بازی خود داد و کمدی را هم تجربه کرد و بعد از آن بازی های متفاوت و درخشان را از او شاهد بودیم. شاید بازی او در فیلم های شب بیست و نهم و چشم هایم برای تو در ذهن مخاطب عام مانده باشد.

بازیگری مرجان گلچین در فیلم های هالیوود
ورود مرجان گلچین در هالیوود

هنر پیشگی مرجان گلچین در فیلم های هالیوود

در ادامه می‌توانید تصویری از حضور مرجان گلچین در فیلم های هالیوود را ببینید:

بازیگری مرجان گلچین در فیلم های هالیوود
هنر پیشگی مرجان گلچین در فیلم های هالیوود

مرجانه گلچین از جمله بازیگران متولد دهه 40 شمسی در ایران است که توانسته است در زمینه بازیگری در ایران خود را به جایی برساند. این بازیگر در فیلم‌های مختلفی تاکنون به ایفای نقش پرداخته است که مهم‌ترین آنها را می‌توان به شب بیست و نهم، پرنده کوچک خوشبختی، دو نیمه شیب نام برد.

این بازیگر در سال 1347 در یک خانواده با پدری نظامی و آذری و مادری شمالی به دنیا آمد که در بین 6 فرزند، ایشان فرزند آخر به شمار به حساب می‌آیند. او پدر خود را در سنین کودکی از دست داده است و مادرش نیز در 27 مهر سال 1400 دار فانی را وداع گفتند.

جالب است بدانید این بازیگر با خواهرش منیژه گلچین در یک حرفه فعالیت می‌کنند. او از خانواده‌ای فرهنگی است که عمویش به عنوان خواننده موسیقی ایران با نام نادر گلچین شناخته می‌شود و دختر عمویش نادیا دلدار بازیگر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مرجانه گلچین چارلی چاپلین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *