ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲ ؛ قصه‌ای واقعا متفاوت

ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲ : ایده‌ی ریدلی اسکات قابل ستایش است، این اثر تازه قصه‌ای واقعا متفاوت با فیلم اول را روایت می‌کند.

ریدلی اسکات سه دهه پس از فیلم موفق و برنده اسکار گلادیاتور، حال با ساخت دنباله این فیلم سینمایی طرفداران را به کلی خوشحال کرد. راسل کرو ایده‌ ریدلی اسکات برای فیلم سینمایی گلادیاتور ۲ را مورد ستایش قرار داد .

ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲

نظر راسل کرو برای ایده ریدلی اسکات

ریدلی اسکات، قبلاً در سال 2021 در مصاحبه با Deadline فاش کرده بود فیلمنامه‌ی این فیلم آماده است. دنباله‌ی فیلم گلادیاتور ساخته‌ی ریدلی اسکات ، در نوامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد

ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲
ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲

اولین بار نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که اسکات قرار است دنباله فیلم موفق گلادیاتور را با محوریت پسر لوسیلا (کانی نیلسون) و کمدوس (واکین فینیکس) بسازد. بیش از دو دهه از زمان اکران فیلم اصلی می‌گذرد و حالا ریدلی اسکات برای فیلم سینمایی گلادیاتور ۲ دوباره این دنباله سینمایی را زنده می‌کند.

نظر راسل کرو برای ایده ریدلی اسکات در گلادیاتور2

با اینکه ستاره فیلم اول یعنی راسل کرو حضور نخواهد داشت، اما کرو ایده ریدلی اسکات برای گلادیاتور2 را مورد ستایش قرار داد .

گلادیاتور 2 (Gladiator 2) ؛ جزییاتی را که باید بدانید و به حافظه بسپارید !

کمی قبل در رابطه با حادثه ای که در ساخت گلادیاتور2 افتاد، سخنگوی پارامونت پیکچرز، استودیوی سازنده فیلم «گلادیاتور ۲» در بیانیه‌ای گفت:

در حین فیلم‌برداری یک سکانس بدلکاری برنامه‌ریزی شده در صحنه فیلم‌برداری دنباله گلادیاتور، تصادفی رخ داد که در طی آن چندین نفر از خدمه جراحاتی جزئی تجربه کردند. تیم‌های ایمنی و خدمات پزشکی کامل در محل توانستند به سرعت وارد عمل شوند تا افراد آسیب دیده بلافاصله مراقبت‌های لازم را دریافت کنند. وضعیت همه آنها پایدار است و به درمان ادامه می دهند.

تاریخ اکران فیلم گلادیاتور ۲ مشخص شد ! [+جزئیات]

لازم به ذکر است این حادثه در اواخر فیلم برداری رخ داد و هیچ یک از بازیگران آسیب ندیدند.

در این فیلم که ادامه فیلم موفق «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ است بازیگرانی چون «پاول مسکل»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشنگتن» و «کانی نیلسن» ایفای نقش می کنند و «ریدلی اسکات»، همانند قسمت اصلی کارگردانی را با فیلمنامه‌ای از «دیوید اسکارپا» بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *