ساموئل ال جکسون از بری لارسن حمایت کرد ؛ حمایت نیک فیوری از کاپیتان مارول

ساموئل ال جکسون از بری لارسن  حمایت کرد . بری لارسن که به تازگی قربانی بدرفتاری در شبکه‌های اجتماعی شده بود، جکسون از او حمایت کرد.

بری لارسن بازیگر نقش کاپیتان مارول، با نیک فیوری (ال جکسون) علاوه بر دنیای سینمای مارول در فیلم‌های کونگ: جزیره جمجمه و فروشگاه تک‌شاخ همکاری داشته است. جکسون در مصاحبه جدید با رولینگ استون  از کاپیتان مارول حمایت کرد .

ساموئل ال جکسون از بری لارسن حمایت کرد

حمایت جکسون از بری لارسن

جکسون در گفت‌وگو با رولینگ استون می‌گوید:

بری قوی‌تر از آن است که مردم تصور می‌کنند. با هم «کونگ» را ساختیم که شگفت‌انگیزترین تجربه برای هیچ‌یک از ما نبود. در آن تجربه بخصوص دوستانی خوبی برای هم شدیم چون به ما سخت می‌گذشت.

ساموئل ال جکسون از بری لارسن حمایت کرد

حمایت ساموئل ال جکسون از بری لارسن در برابر اینسل‌هایی که از زنان قدرتمند بیزارند

ساموئل ال جکسون با یاداوری قدمت دوستی‌اش با بری لارسن از ریاست جمهوری بحث‌برانگیز ترامپ می‌گوید:

ناراحت بود و من به او گفتم: اجازه نده تو را ناراحت کنند. حالا باید قوی باشی. بعد وقتی کاپیتان مارول شد، با من تماس گرفت و گفت: می‌خواهند در دنیای مارول بازی کنم. باید قبول کنم؟ گفتم: «البته که باید قبول کنی!

شخصیت های دی سی و مارول که کپی برداری شدند از نگاه سایت فیگار

در ادامه جکسون اضافه می‌کند :

اما او قرار نیست اجازه دهد آن مسائل نابودش کند. این مردان اینسل که از زنان قدرتمند یا این حقیقت بیزارند که او یک فمینیست است و نظرش را بیان می‌کند؟ همه می‌خواهند دیگران همان کسی باشند که آن‌ها می‌خواهند. او همانی است که هست و خود واقعی‌اش است.

10 شخصیت قدرتمند مارول و دی سی از نگاه هوش مصنوعی

همچنین بری لارسن ژوئن ۲۰۱۸ در یک مراسم اهدای جوایز گفته بود:

نیازی نمی‌بینم یک مرد ۴۰ ساله سفید به من بگوید که فیلم «چین‌خوردگی زمان» (A Wrinkle in Time) چه مشکلی دارد. این فیلم برای آن‌ها ساخته نشده! دوست دارم بدانم چه ارزشی برای زنان رنگین‌پوست، زنان دورگه، و دختران نوجوان رنگین‌پوست داشته است.» این اظهارات باعث شد عده‌ای از هواداران مارول به امتیاز فیلم «کاپیتان مارول» حمله کنند.

تاریخ اکران کاپیتان مارول ۲ یا مارول‌ها (The Marvels) پاییز آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *