ویدیوی قدیمی رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری

به تازگی، ویدیوی قدیمی رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

چندی پیش، ویدئویی قدیمی از درخواست پگاه آهنگرانی برای رای دادن تحت عنوان فیلم درخواست رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری به انتشار رسید که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

التماس پگاه آهنگرانی و باران کوثری به مردم ویدئویی قدیمی مربوط به چندین سال گذشته می‌باشد.

ویدیوی قدیمی رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری

درخواست پگاه آهنگرانی برای رای دادن

فیلم منتشر شده از آنچه سلبریتی‌هایی که مردم را در چاه انداختند عنوان شده و تلاش پگاه آهنگرانی و باران کوثری برای رای جمع کردن برای دوران خاتمی است بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

بیشتر بخوانید:

لباس و حضور +18 پگاه آهنگرانی در دبی

عدم اکران دو فیلم به خاطر باران کوثری و معتمد آریا و مانی حقیقی

گویی این ویدئو که اخیراً به انتشار رسیده، بازتاب‌های متنوعی را به همراه داشته است. کاربری در واکنش به این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، نوشت:

سلبریتی‌هایی که مردم را در چاه اصلاحات انداختند حالا طلبکار شدند؛ ۱۰ برابر شدن دلار و رکود ۸ ساله بس نبود؟

رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری
درخواست پگاه آهنگرانی برای رای دادن

التماس پگاه آهنگرانی و باران کوثری به مردم

در ادامه می‌توانید فیلم درخواست رای جمع کردن پگاه آهنگرانی و باران کوثری را ببینید:

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است. پگاه آهنگرانی اولین بار در ۶ سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹ جلوی دوربین بازی کرد. اما در دومین بازی کارنامهٔ هنری‌اش در ۱۵ سالگی بود که درخشید.

بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش‌های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. تاجایی‌که جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزه بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *