تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز [+جزئیات]

لوک بسون یکی از کارگردانان فرانسوی است که اخیراً خبر تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

چندی پیش خبری تحت عنوان اتهام تجاوز به لوک بسون وارد شد و به تازگی خبر از رفع اتهامات تجاوز از لوک بسون به گوش می‌رسد. لوک بسون کارگردان فرانسوی است که به دلیل این موضوع حواشی زیادی برای او ایجاد شد.

تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز

اتهام تجاوز به لوک بسون

عالی‌ترین دادگاه استیناف فرانسه اتهام تجاوز مطرح شده از سوی سن فن روی بازیگر بلژیکی آلمانی علیه لوک بسون را چهارشنبه این هفته رد کرد. نشریات فرانسوی گزارش داده‌اند که دیوان عالی فرانسه بسون را از اتهام تجاوز در سال ۲۰۱۸ تبرئه کرد.

تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز
رفع اتهامات تجاوز از لوک بسون

فن روی اولین بار ۱۸ مه ۲۰۱۸ و چند ساعت پس از ملاقات با بسون در یکی از هتل‌های پاریس این شکایت را ثبت کرده بود. او دو ماه بعد شکایتی دومی ثبت کرد و مدعی شد که کارگردان در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به او آزار جنسی رسانده است. آنتوان گیتون وکیل بازیگر پس از رد شدن شکایت در سال ۲۰۲۱ درخواست استیناف کرده بود. فن روی شکایت دیگری در زادگاهش بلژیک علیه بسون ثبت کرده است. این پرونده طبق قوانین بلژیک تا پایان سال ۲۰۲۳ بررسی خواهد شد.

لوک بسون کارگردان

تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز
تبرئه شدن لوک بسون از اتهام تجاوز

وقتی ۹ زن دیگر از ژوئیه تا نوامبر سال ۲۰۱۸ در نشریه مدیاپارت علیه کارگردان اتهام آزار جنسی مطرح کردند، فن روی از بسون در پاریس شکایت کرده بود. بسون اکتبر سال ۲۰۱۹ در مصاحبه با کانال بی‌اف‌ام‌تی‌وی سکوتش را شکست و به این اتهامات واکنش نشان داد. بسون گفته بود:

این پرونده از اول تا آخر دروغ است. به آن زن تجاوز نکردم. در زندگی‌ام به هیچ زنی تجاوز نکرده‌ام. روی هیچ زنی دست بلند نکرده‌ام. هرگز زنی را تهدید نکرده‌ام.

این اتهامات در زمانی مطرح شدند که استودیوی فیلمسازی اروپاکورپ بسون در پاریس با مشکلات مالی مواجه بود و فیلم Valerian او در گیشه شکست تجاری سختی خورده بود. کارگردان در سال ۲۰۱۹ فیلم Anna را ساخت و به زودی DogMan را در جشنواره ونیز اکران می‌کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *