اطلاعات جدید حاوی فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری

به تازگی، شایعاتی مبنی بر اطلاعات جدید حاوی فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری به انشتار رسیده که بازتاب‌های گسترده‌ای را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، حواشی زیادی تحت عنوان شایعات زیادی مبنی بر فیلمبرداری فیلمی جدید از مهران مدیری به انشتار رسیده که اطلاعات کمی را درباره جدیدترین فیلم مهران مدیری در فضای مجازی برای طرفداران می‌دهد. به گفته برخی از رسانه‌ها، فیلم جدید ساخته مهران مدیری می‌باشد.

اطلاعات جدید حاوی فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری

درباره جدیدترین فیلم مهران مدیری

فیلم ساعت ۶ صبح مهران مدیری این روزها در تهران در حال فیلمبرداری است تا دو روز قبل گروه در ونک پارک در حال فیلم‌برداری بودند و از دیشب لوکیشن فیلمبرداری به حوالی پاسداران منتقل شده است. سمیرا حسن‌پور نقش اصلی زن و مهرداد صدیقیان و مهران مدیری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

ساخت درام اجتماعی ساعت 6 صبح تایید شد

از رقص هندی امین حیایی تا ضعف رفتن دل مهران مدیری برای او

براین اساس، مهران مدیری هفت سال پس از فیلم «ساعت ۵ عصر» در تدارک ساخت دومین فیلم سینمایی خود است. این فیلم سال گذشته با نام «بن‌بست» متقاضی دریافت پروانه ساخت شده بود که به تازگی نام آن به «ساعت ۶ صبح» تغییر یافته است.

فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری
درباره جدیدترین فیلم مهران مدیری

فیلم جدید ساخته مهران مدیری

فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری
فیلمبرداری فیلمی جدید از مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مدیری ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند مهران مدیری از رضا عطاران “همه آفتابه دستشویی دارن!”

عکس دیده نشده از همسر دوم مهران مدیری

مدیری در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو»‌ی محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *