ببینید: تبریک تولد فاطمه گودرزی به مازیار لرستانی

به تازگی، حواشی و جنجال‌های زیادی توسط انتشار تصویری از تبریک تولد فاطمه گودرزی به مازیار لرستانی به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

چندی پیش، که تولد مازیار لرستانی بود، تبریک تولد مردانه فاطمه گودرزی برای مازیار لرستانی تحت عنوان واکنش فاطمه گودرزی به تکمیل شدن تطبیق جنسیت مازیار لرستانی در فضای رسانه به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد.

مازیار لرستانی و تبریک تولدش توسط فاطمه گودرزی یکی از دسته اخبار سلبریتی بود که جنجال‌های زیادی را آفرید و بازتاب‌های گسترده‌ای را کسب کرد.

تبریک تولد فاطمه گودرزی به مازیار لرستانی

تبریک تولد مردانه فاطمه گودرزی برای مازیار لرستانی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون به تکمیل شدن مراحل تطبیق جنسیت مازیار لرستانی در اینستاگرام واکنش نشان داده است. روز گذشته بود که مازیار لرستانی یک ویدئو منتشر کرد و از تکمیل شدن فرایند تطبیق جنسیت اش خبر داد. او سپس خبر داد که شناسامه مردانه‌اش نیز حاضر شده است.

بیشتر بخوانید:

صحبت های جالب مازیار لرستانی با یک آپارت‌چی قدیمی

بازگشت مازیار لرستانی به سینما خوشحالی طرفدارانش را به دنبال داشت

او همچنین گفته که وزارت ارشاد مجوز بازگشت به کارش را صادر کرده و از این پس می تواند به عنوان مرد نقش ایفا کند. مازیار لرستانی این خبر خوب را در روز تولدش منتشر کرده و با همراهی و حمایت چهره های مشهور مواجه شده است. در این رابطه فاطمه گودرزی در حمایت از مازیار لرستانی یک استوری منتشر کرد و نوشت:

تولد مردانه‌ات مبارک مازیار جان.

تبریک تولد فاطمه گودرزی به مازیار لرستانی
تبریک تولد مردانه فاطمه گودرزی برای مازیار لرستانی

واکنش فاطمه گودرزی به تکمیل شدن تطبیق جنسیت مازیار لرستانی

در ادامه می‌توانید مازیار لرستانی و تبریک تولدش توسط فاطمه گودرزی را ببینید:

مازیار لرستانی و تبریک تولدش توسط فاطمه گودرزی

مازیار صالحی لرستانی با نام تولد شهره صالحی لرستانی، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ بازیگر و کارگردان اهلِ ایران است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر آغاز کرد. این بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است که از سال ۱۳۶۴، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر آغاز نمود. او در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت.

بیشتر بخوانید:

حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین

تصویر تازه منتشر شده از مازیار لرستانی

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *