ببینید: عکس زیرخاکی مهران مدیری شوکه تان می‌کند! +[عکس دیده نشده از همسر دوم مهران مدیری]

عکس زیرخاکی مهران مدیری به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام درحال چرخیدن است. این عکس برای دوران نوجوانی مهران مدیری است.

به تازگی عکسی از مهران مدیری بازیگر توانمند کشورمان منتشر شده است که بازتاب فراوانی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس دوران نوجوانی مهران مدیری همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی مهران مدیری

عکس قدیمی مهران مدیری

به گزارش منابع خبری:

عکسی از مهران مدیری بازیگر خوب و توانمند کشورمان در سن 17 سالگی منتشر شده است که به شدت وایرال شده است. در ادامه می‌توانید عکس مهران مدیری در دوران نوجوانی را مشاهده کنید:

عکس زیرخاکی مهران مدیری
عکس زیرخاکی مهران مدیری

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا مهران مدیری + [زمان پخش سریال]

ببینید: فیلم کنسرت مهران مدیری با آهنگ نوستالژی +[تقلید صدای مهران مدیری و رضا گلزار]

عکس دیده نشده از همسر دوم مهران مدیری

به تازگی عکسی در فضای مجازی منتشر شده که بسیاری باور دارند همسر دوم مهران مدیری می‌باشد. در ادامه همراه ما بمانید تا عکس همسر دوم مهران مدیری را ببینید. مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

عکس دیده نشده از همسر دوم مهران مدیری
عکس همسر دوم مهران مدیری

تصویر دختر و پسر مهران مدیری در فضای مجازی موجود است اما تا کنون هیچ کاربری موفق به دیدن عکس همسر مهران مدیری نشده است و همین جستجو و کنجکاوی ها برای یافت عکسی از مادر شهرزاد مدیری باعث شده تا به هر چهره مشابهی، نسبت همسر مهران مدیری داده شود.

بیشتر بخوانید:

شوخی سامان گواران با علی دایی و مهران مدیری توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد. فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

تصویر همسر دوم مهران مدیری

در ادامه می‌توانید عکس همسر دوم مهران مدیری را مشاهده کنید:

عکس دیده نشده از همسر دوم مهران مدیری
تصویر همسر دوم مهران مدیری

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس زیرخاکی از مهران مدیری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *