ببینید : لو رفتن عکس سپهر حیدری بهمراه همسرش لب آب

به تازگی لو رفتن عکس سپهر حیدری بهمراه همسرش لب آب حواشی بسیاری را در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا عکس سپهر حیدری به همراه همسرش لب آب در فضای مجازی منتشر شده است. گویا تصویر لو رفته سپهر حیدری و همسرش لب آب حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

لو رفتن عکس سپهر حیدری بهمراه همسرش لب آب

تصویری از سپهر حیدری در کنار همسرش کنار آب

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم ملی پس از ماجرای رفع ممنوع الخروجی اش بار دیگر به همراه خانواده اش به دبی بازگشته است که امروز تصویری از خود به همراه خانواده اش لب آب در اینستاگرام پخش شده است. البته این کاپیتان سابق پرسپولیس که در ابتدای حوادث اخیر کشور استوری های تند و تیزی را منتشر می کرد، به یکباره از فضای مجازی فاصله گرفت؛ اما او مدتی ست که به صفحه اینستاگرام اش برگشته و مدام در حال تبلیغ کردن آکادمی فوتبال اش در امارات است.

لو رفتن عکس سپهر حیدری بهمراه همسرش لب آب
تصویری از سپهر حیدری در کنار همسرش کنار آب

عکس سپهر حیدری به همراه همسرش لب آب

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته سپهر حیدری و همسرش لب آب را ببینید:

لو رفتن عکس سپهر حیدری بهمراه همسرش لب آب
عکس سپهر حیدری به همراه همسرش لب آب

هر چندسپهر حیدری در روزهای گذشته حتی به مدیریت این باشگاه هم رحم نکرد و او را با جملاتی انتقاد آمیز مورد حمله قرار داد. با این وجود چند روز گذشته زاد روز ۴۲ سالگی ستاره سابق پرسپولیس سپهر حیدری بود که این روزها به همراه خانواده اش در دبی زندگی می کند.

البته نکته جالب این جشن تولد استوری عاشقانه ای است که او برای تشکر از همسرش بابت سورپرایز تولدش منتشر کرده است. اما مورد عجیبی که با واکنش های تند کاربران مواجه شده است تغییر چهره بسیار عجیب آرام جوینده است که هیچ شباهتی با چهره قبلی اش نداشته و با انتقاد اغلب مخاطبان روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *