عکس : اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی

به تازگی خبری مبنی بر اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

اخیرا حواشی درباره اجازه ندادن به نازنین بیاتی برای وارد شدن به مشهد در فضای مجازی پخش شده است. گویا اجازه ندادن به نازنین بیاتی برای ورود به مشهد سر صدای بسیاری را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی

ممنوع ورود شدن نازنین بیاتی به مشهد

مجید توکلی کارگردان فیلم عروسی مردم با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام ماجرای ممانعت از حضور نازنین بیاتی در مشهد مقدس برای اکران مردمی این فیلم سینمایی را تشریح کرد. در این پست اینستاگرامی که مجید توکلی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این کارگردان از لغو اکران عمومی فیلم سینمایی عروسی مردم در شهر مشهد خبر داد.

برخی منابع بدحجابی بازیگران زن در اکران مردمی فیلم عروسی مردم در تهران را علت مماننعت از حضور نازنین بیاتی در مشهد مقدس عنوان کردند.

اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی
ممنوع ورود شدن نازنین بیاتی به مشهد

حواشی درباره اجازه ندادن به نازنین بیاتی برای وارد شدن به مشهد

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اجازه ندادن به نازنین بیاتی برای ورود به مشهد را ببینید:

اجازه ورود ندادن یه مشهد برای بازیگر نازنین بیاتی
حواشی درباره اجازه ندادن به نازنین بیاتی برای وارد شدن به مشهد

نازنین بیاتی جزو آن دسته از بازیگرانی است که سریعا در میان مردم معروف شد. استعداد فوق العاده نازنین بیاتی در بازیگری موجب شد تا در کمترین زمان به بازیگر معروف و محبوبی تبدیل شود. نازنین بیاتی زندگی آرامی دارد و تا کنون هیچ حاشیه ای از زندگی او به گوش نرسیده است. نازنین بیاتی با فیلم آینه بغل با حضور جواد عزتی به شهرتش افزوده شد. نازنین بیاتی علاوه بر سینما در حوزه تئاتر هم فعالیت دارد. نازنین بیاتی از سال 1390 فعالیت بازیگری را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *