استوری راحله امینیان، مجری تلویزیون ؛ مضحکه علی کریمی با سر دادن شعارها [+عکس]

راحله امینیان یکی از مجری‌های مطرح تلویزیون است که اخیراً استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اخیراً خبری تحت عنوان حمله راحله امینیان به علی کریمی به انتشار رسید که استوری راحله امینیان خطاب به علی کریمی را نشان می‌دهد. او به زندانی شدن خواهر علی کریمی واکنش تندی نشان داد.

استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی

مضحکه علی کریمی با سر دادن شعارها

راحله امینیان فارغ التحصیل رشته روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است، اولین حضور راحله امینیان در رسانه به سال 76 و در رادیو بر می‌گردد، اجرای او باعث شد دو سال بعد یعنی در سال 78 به عنوان مجری برنامه برپا برپا در کنار مرحوم فریورکیان حضور پیدا کند. راحله امینیان در سال 1380 با علیرضا کنگرلو که در رادیو فعالیت می‌کند ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر بنام باران می‌باشد. وی در حال حاضر مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم است.

استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی
استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی

به گفته خودش:

من در رادیو تست دادم و قبول شدم اما مصادف شد با اجرای تلویزیون و ترجیح دادم در رادیو همان سردبیر و نویسنده بمانم و در تلویزیون هم مجری، در کلاس‌های آموزشی آقای میرفخرایی شرکت کردم و حرف‌هایش را به طور عملی در برنامه‌ و کارم پیاده میکنم.

حمله راحله امینیان به علی کریمی

در ادامه می‌توانید استوری راحله امینیان خطاب به علی کریمی را ببینید:

استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی
استوری جنجالی راحله امینیان در مورد علی کریمی

احله امینیان در سال 1380 با علیرضا کنگرلو که در رادیو فعالیت می‌کند ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر بنام باران می‌باشد، در مورد آشناییشان می‌گوید:

من و علیرضا در رادیو پیام با هم آشنا شدیم و این آشنایی، زود منجر به ازدواج نشد، ما دوست نداشتیم در فضای همکاری، با واسطه با هم آشنا شویم. سعی کردیم هیچ وقت به کسی اجازه ندهیم در فضای همکاری در کار ما دخالت کند، سعی کردیم خیلی عاقلانه، تضادها و سلیقه‌‌هایمان را بررسی کنیم و بعد از بررسی با هم ازدواج کردیم.

همسر راحله امینیان در مورد خود می‌گوید:

متولد 5 اردی بهشت 1355 هستم و فعالیت در رادیو را از تیرماه ١٣٧٣ آغاز کردم. از دوران تحصیل ابتدایی به کار صدا و گویندگی علاقه زیادی داشتم در حقیقت نوع بیانم به گونه‌ای بود که حتی در مدرسه معلم‌ها و همکلاسی‌هایم میگفتند: علیرضا کنگرلو شما از روی کتاب بخوان، بیشتر برنامه‌های فرهنگی مدرسه و کارهای نمایشی را اجرا می‌کردم. در هجده سالگی همزمان با دیپلم گرفتن و قبولی در کنکور دانشگاه، در آزمون واحد نمایش رادیو شرکت کردم و با وجود حضور شرکت کنندگان زیاد، من به همراه امیر جوشقانی در آن آزمون قبول شدیم. از سال 73 در واحد نمایش رادیو کارم را آغاز کردم.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *