اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران ؛ مصاحبه لارنس با برنامه هات وانز

جنیفر لارنس در مصاحبه با برنامه هات وانز: متد اکتینگ بازیگران من را مضطرب می‌کند. اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

صحبت های جنیفر لارنس درباره متداکتینگ در مصاحبه با برنامه Hot Ones خبرساز شد، لارنس می‌گوید متد اکتینگ همکارانش او را مضطرب می‌کند . او که در «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) مقابل «لئوناردو دی‌کاپریو» و در «اخاذی آمریکایی» (American Hustle) مقابل «کریستین بیل» نقش‌آفرینی کرده، می‌گوید هیچ‌یک از همکارانش تاکنون تا جایی متد اکتینگ نکرده که نتواند با آن‌ها وارد گفت‌وگو شود.

اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران

مضطرب شدن جنیفر لارنس از متداکتینگ همکارانش

جنیفر لارنس از متداکتینگ می‌گوید:

همکاری با کسی که متد اکتور باشد من را مضطرب می‌کند. نمی‌دانم چطور با آن‌ها باید حرف زد. باید در قالب شخصیتم بمانم؟ مضطربم می‌کند. روش [بازیگری] دیگری ندیده‌ام که من را کنجکاو کند. همیشه درباره آن‌ها نمی‌دانید.

اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران

اضطراب لارنس از متد اکتینگ همکارانش

لارنس این روزها که فیلم No Hard Feeling را روی پرده دارد. در مصاحبه جدیدش اضافه می‌کند:

همکاری با بیل در «اخاذی آمریکایی» به کارگردانی «دیوید او. راسل» روش بازیگری او را تغییر داده چرا که این بازیگر برنده اسکار را در قالب شخصیتش و بیرون از آن  نظاره کرده است. او می‌گوید متد اکتینگ بیل دائمی نیست اما پیش از آنکه دوربین آماده فیلمبرداری شود در قالب شخصیتش فرومی‌رود.

ببینید: جنیفر لارنس در مراسم افتتاحیه فیلم No Hard Feelings در لندن

جدا از اضطراب جنیفر لارنس از متد اکتینگ بازیگران ، جنیفر لارنس از آماده شدن قبل از شروع فیلمبرداری می‌گوید:

همیشه روشن-خاموش، روشن-خاموش بودم تا اینکه «اخاذی آمریکایی» را ساختیم و با «کریستین بیل» همکاری می‌کردم. متوجه شدم وقتی دوربین شروع به فیلمبرداری می‌کند وعوامل شروع به آماده شدن می‌کنند، شاید ۱۰ ثانیه پیش از اینکه بگویند اکشن، او خودش را آماده می‌کند. این را دیدم و فکر کردم: «فکر خیلی خوبی است.» بنابراین همین کار را کردم.

عکس : اعتراض جنیفر لارنس از قوانین جشنواره کن

برایان کاکس بازیگر سریال Succession پیش‌تر از متد اکتینگ همبازی‌اش جرمی استرانگ انتقاد کرده بود و این روش بازیگری را یک مزخرف آمریکایی و آزاردهنده نامیده بود.

اندرو گارفیلد از سوی دیگر به مارک مارون گفته بود:

از تصور غلطی که به وجود آمده ناراحت شده‌ام، ناراحتم از این تصور که «متد اکتینگ مزخرف است.» در پاسخ می‌گویم اگر به نظر شما متد اکتینگ مزخرف است، یعنی نمی‌دانید یعنی چه، یا فقط با بازیگری همکاری کرده‌اید که ادعا کرده یک متد اکتور است اما در واقع اصلاً چنین نبوده.

در ماه‌های اخیر بازیگرانی چون «مدس میلکسن»، «جان برنتال»، «دیوید هاربر»، «ویل پولتر» و «بنیسیو دل تورو» مفهوم متد اکتینگ را زیر سؤال برده بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *