مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

برخی از رویداد ها در مارول برای خط داستانی مهم هستند که یکی از آن‌ها عروسی‌ها در دنیا مارول است. حال می‌خواهیم مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول نام ببریم.

مارول در گذشته عروسی‌های خوبی را بین شخصیت‌های کتاب‌های مصور خود دیده بود؛ اما اینها مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول در تاریخ مارول بوده‌اند. زوج‌های موجود در کمیک‌ها به ندرت دوام می‌آورند و آن‌هایی که زنده می‌ماندند در نهایت به عنوان زوج‌های نمادین به پایان می‌رسند. با این حال، عروسی‌ها در کمیک‌ها اغلب به بیش از یک دلیل هیجان انگیز هستند. بله، این دو شخصیت کتاب‌های مصور بوده که با هم ازدواج می‌کنند و نشان دهنده پیوند آن‌ها هستند، اما در عین حال این‌ها ابرقهرمان نیز می‌باشند. یعنی با عروسی کردن بعضی چیز‌ها همیشه درست پیش نخواهد رفت.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

  • ازدواج های مهم در کمیک های مارول

در ادامه قرار است مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

اغلب مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول شامل تداخل افراد بدی هستند که وارد می‌شوند و همه چیز را به هم می‌ریزند، یا حتی بدتر از آن، قهرمانان دیگر کار را سخت تر از آنچه لازم بود می‌کنند. با این حال، در طول سال‌ها، مارول کامیکس عروسی‌های بزرگی را در صفحات کمیک برگزار کرده است و برخی از آن‌ها تأثیری ماندگار بر همه کسانی که درگیر هستند، داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

Gambit and Rogue

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
عروسی های مهم در کمیک های مارول

یکی از ازدواج هایی که در کمیک های مارول مهم هستند ، عروسی بین گامبیت و روگ است. در یک سطح، آن‌ها برای یکدیگر عالی به نظر می‌رسند. با این حال، از آنجایی که آن‌ها بسیار شبیه به هم هستند و هر دو قابل احتراق هستند، هرگز روابط بین آن‌ها درست عمل نکرده است. با این حال، آن‌ها ازدواج کردند. در X-Men: Gold #30 اثر مارک گوگنهایم و دیوید مارکز، قرار بود عروسی کولوسوس و کیتی پراید باشد؛ اما او او را در محراب رها کرد. زمانی که گامبیت از روگ خواستگاری کرد، همه چیز در همان لحظه تغییر کرد و در عوض آن‌ها در آنجا ازدواج کردند.

Cyclops and Jean Grey

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
مهم ترین ازدواج ها در کمیک های مارول

سال ها بعد، سیکلوپ سرانجام با عشق زندگی خود ازدواج کرد کخ جزء ازدواج های مهم در کمیک های مارول قرار گرفت. هنگامی که ژان گری به زندگی بازگشت، این دو دوباره با هم همکاری کردند و زندگی آن‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفتند ازدواج کنند، چیزی که بسیاری از طرفداران سال‌ها منتظر آن بودند. در X-Men Vol. 2 #30 که توسط فابیان نیکیزا و اندی کوبرت نوشته شد ژان از اسکات خواستگاری کرد و این دو در نهایت ازدواج کردند. این منجر به خط داستانی شد که اسکات و ژان به آینده رفتند و این شانس را داشتند که کیبل را در نقش اسلیم و رد دیسپرینگ مطرح کنند.

Scarlet Witch and Vision

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
ازدواج هایی که در کمیک های مارول مهم هستند

یکی از عجیب‌ترین عروسی‌های مارول کامیکس در Giant-Size Avengers #4 توسط استیو انگلهارت و دان هک برگزار شد. در این شماره، یک عروسی دوتایی وجود داشت که یکی از زوج‌های ویژن سنتزوئید و جادوگر اسکارلت بودند. زوج دیگری که در همان مراسم ازدواج کردند، مانتیس و کوتاتی بودند که کنترل بدن شمشیرزن را از طریق تله پاتی به دست گرفتند. ویژن و اسکارلت ویچ ازدواج کردند تا زمانی که او از هم جدا شد و ذهنش پاک شد و به عنوان پوسته‌ای از خود سابقش بازگشت.

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

Hulkling and Wiccan

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

در حالی که این اولین ازدواج همجنس گرایان در تاریخ مارول کامیکس نبود، یکی از عروسی های مهم در کمیک های مارول ، هالکینگ و ویکان همچنان بود. این اتفاق پس از آن رخ داد که این دو مرد جوان در صفحات جدید انتقام‌جویان شروع به قرار ملاقات کردند و در طول مسیر به زوجی کاملاً همسان تبدیل شدند. عروسی درست قبل از اینکه هالکینگ نقش خود را به عنوان رهبر اتحاد Skrull و Kree بپذیرد برگزار شد. این در Empyre #5 توسط Al Ewing و Valerio Schiti بود و درست به موقع بود که Wiccan با خانواده سلطنتی ازدواج کرد.

Spider-Man and Mary Jane Watson

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
ازدواج های مهم در کمیک های مارول

برخی از مهم ترین ازدواج ها در کمیک های مارول نتیجه برنامه ریزی طولانی مدت و انتظار طرفداران است. یکی از اولین افرادی که عمه می تلاش کرد تا پیتر پارکر را در این مسیر قرار دهد، مری جین واتسون بود؛ اما او در آن زمان با او ارتباط برقرار نکرد و در طول راه با زنان دیگری قرار گذاشت. با این حال، قرار بود مرد عنکبوتی و ام جی با هم باشند. این عروسی در Amazing Spider-Man Annual #21 توسط دیوید میشلینی، جیم شوتر و پل رایان برگزار شد. این ازدواج عالی بود، اما به لطف مرد عنکبوتی که با مفیستو معامله کرد ، برای نجات جان عمه می به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

احساسی ترین روابط مرد عنکبوتی

Reed Richards and Susan Storm

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
عروسی های مهم در کمیک های مارول

به سختی می‌توان به یاد آورد زمانی که رید ریچاردز و سوزان استورم ازدواج نکرده بودند. آن‌ها برای حفظ ازدواج خود تلاش کرده‌اند و بیش از یک بار از هم جدا شده اند؛ اما همیشه در نهایت با هم باز می‌گردند. بعلاوه، آن‌ها خانواده‌ای با دو فرزند دارند و Fantastic Four همیشه به اینکه یک خانواده هستند بیشتر از یک تیم فوق العاده به خود می‌بالد. با این حال، عروسی آن‌ها تا Fantastic Four Annual #3 توسط استن لی و جک کربی برگزار نشد.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

Northstar and Kyle Jinadu

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
مهم ترین ازدواج ها در کمیک های مارول

یکی از ازدواج هایی که در کمیک های مارول مهم هستند و همه چیز را تغییر داد زمانی بود که نورث استار با عشق زندگی خود، کایل جینادو ازدواج کرد. این نه تنها یک ازدواج همجنس گرا بود، بلکه با یک ابرقهرمان و یک غیرنظامی بدون قدرت بود. این ازدواج در Astonishing X-Men #51 توسط مارجوری لیو و مایک پرکینز اتفاق افتاد. این می‌توانست مانند سایر عروسی‌های مارول باشد، با افراد بدی که قبل از ازدواج این زوج همه چیز را قطع می‌کنند. با این حال، این موضوع محترمانه بود و فقط در روز عروسی زوج را نشان داد و با یک عروسی عالی تمام شد.

 

Black Panther and Storm

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول
مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

یکی از نمادین‌ترین عروسی‌های مارول کامیکس زمانی بود که پادشاه تچالا واکاندا با معشوقش، اورورو مونرو، عضو مردان ایکس معروف به استورم ازدواج کرد. عروسی در Black Panther #18 اتفاق افتاد. این زوج عالی به نظر می‌رسیدند و اتفاقی که جهان را تغییر می‌داد تا سرانجام از هم جدا شوند؛ زیرا استورم طرف جهش یافته‌ها را در Avengers Vs گرفت. X-Men که نامور را دید و  واکاندا را نابود کرد. عروسی عالی بود و این دو هنوز هم عشق خود را به یکدیگر دارند، حتی پس از اینکه T’Challa ازدواج آنها را لغو کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *