انصراف فلدمن از هاروارد به خاطر جنیفر لارنس ؛ او انصراف داد تا در فیلم No Hard Feelings مقابل من بازی کند

انصراف فلدمن از هاروارد به خاطر جنیفر لارنس یکی دیگر از خبرهای جنجالی است که در آستانه اکران فیلم No Hard Feelings منتشر شده است.

فیلم No Hard Feelings یک اثر کمدی آمریکایی به کارگردانی جین استوپنیتسکی است که با فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی او و جان فیلیپس ساخته شده‌ است. جنیفر لارنس یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است و در کنار اندرو بارت فلدمن ایفای نقش می‌کند.

متیو برودریک، لارا بنانتی، ناتالی مورالس، اسکات مک‌آرتور و ابن ماس بچراک از دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر ایفای نقش می‌کنند. فیلم No Hard Feelings قرار است در 23 ژوئن 2023 میلادی توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز در ایالات متحده اکران خواهد شد.

جنیفر لارنس به تازگی بیان کرده است که اندرو بارث فلدمن از دانشگاه هاروارد انصراف داده تا در فیلم No Hard Feelings مقابل او بازی کند. انصراف فلدمن از هاروارد به خاطر جنیفر لارنس صحت دارد؟

بیشتر بخوانید:

آمادگی جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games

انصراف فلدمن از هاروارد به خاطر جنیفر لارنس

او انصراف داد تا در فیلم No Hard Feelings مقابل من بازی کند

بیرون آمدن فلدمن از هاوارد به خاطر جنیفر لارنس
بیرون آمدن فلدمن از هاوارد به خاطر جنیفر لارنس

انصراف اندرو بارث فلدمن از هاروارد به خاطر جنیفر لارنس که چندی پیش خبرساز شد، از زبان جنیفر لارنس بیان شد. گویا اندرو بارث فلدمن برای بازی در فیلم کمدی بزرگسالانه No Hard Feeling در مقابل جنیفر لارنس که برنده اسکار شده است از حضور در دانشگاه هاروارد انصراف داده است.

لارنس در مصاحبه با برنامه صبح به‌خیر آمریکا ضمن توصیف ویژگی‌های او از جمله باهوش، جذاب و کامل، از تصمیم بارث فلدمن 21 ساله گفت:

از هاروارد انصراف داد تا در این فیلم بازی کند. کاری که با شخصیت پرسی در فیلم جور درمی‌آید.

لارنس در ادامه صحبت‌هایش درباره اندرو بارث فلدمن بیان می‌کند:

اگر پرسی درست را پیدا نمی‌کردیم نمی‌توانستیم این فیلم را بسازیم. از بازیگران بزرگی آزمون بازیگری گرفتیم. اما او بی‌درنگ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض جنیفر لارنس از قوانین جشنواره کن

داستان فیلم دلخور نیستم که قرار است کمتر از دو هفته دیگر اکران شود، در مورد زنی به نام مدی با بازی لارنس می‌باشد که در آستانه از دست دادن خانه دوران کودکی‌اش  است و در مقابل پیشنهاد شغل وسوسه‌برانگیزی قرار می‌گیرد.

یک خانواده ثروتمند به دنبال دوستی برای پسر 19 ساله خود هستند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به اندرو بارث فلدمن، متیو برودریک، ناتالی مورالس، لورا بنانتی و ایبان ماس باکراک خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *