خاطرات هادی حجازی فر درباره اجرای تئاتر تالار مولوی + گفته های هادی حجازی فر درمورد شهاب حسینی

به تازگی، ویدئویی جالب از خاطرات هادی حجازی فر درباره اجرای تئاتر تالار مولوی در فضای مجازی به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

هادی حجازی فر، از بازیگران مطرح سینمای کشور، به تازگی در مصاحبه‌ای جدید، از اتفاقی عجیب که در یکی از تئاترهای آنها در تالار مولوی رخ داده صحبت کرد و اضهارات جالب توجهی داشت.

خاطرات هادی حجازی فر درباره اجرای تئاتر تالار مولوی

خاطره عجیب هادی حجازی فر درباره تالار مولوی

او در این مصاحبه گفت:

در تئاتر پچ پچ‌های پشت نبرد آقای نادری، ریختن در تالار مولوی و نگذاشتند که اجرا بشود تئاتر. 11 سال آینده، این متن به عنوان با ارزشمندترین متن ازش تقدیر شد. یعنی ما ده سال زودتر از آنها فهمیده بودیم در مقام هنرمند.

گفته های هادی حجازی فر درمورد شهاب حسینی

مصاحبه بازیگر پوست شیر در مورد شهاب حسینی این روزها دسته به دست می‌شود. به تازگی هادی حجازی فر حرف های جنجالی در مورد شهاب حسینی زده است. کاربران مجازی می‌خواهند ویدیویی از تعریف و تمجید هادی حجازی فر را ببینند. در ادامه توجه شما را به ویدیو گفته های هادی حجازی فر درمورد شهاب حسینی جلب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه های هادی حجازی‌ فر و سحر دولتشاهی !

آقای هادی حجازی فر مصاحبه‌ای انجام داده و در مورد رفتار شهاب حسینی در پشت صحنه پوست شیر با خودش حرف‌هایی زده که بسیار جنجالی شده است. او می‌گوید: خود شهاب حسینی وقتی من اومدم متوجه معذب بودن من شد و تلاش می‌ کرد فضا را دوستانه بکند.

اینجوری بود که بره تو اتاق بلند شه چایی بریزه. هی من می‌ گفتم من معذب بودم کلا. شهاب حسینی همون اول سریال گفته بود هادی نقش اول بشه اسم هادی باید اول بخوره اینا چیزای با ارزشیه که کنار هم جمع بشه خروجی میشه این.

خاطرات هادی حجازی فر درباره اجرای تئاتر تالار مولوی
خاطرات هادی حجازی فر درباره اجرای تئاتر تالار مولوی

حرف های هادی حجازی فر در پشت صحنه پوست شیر با شهاب حسینی

در زیر ویدیویی از حرف های هادی حجازی فر درباره شهاب حسینی را می‌بینید:

هادی حجازی فر  در 31 خرداد 1355 در خوی متولد شد، وی بازیگر سینما و تلویزیون است با اینکه فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایس عروسکی دانشگاه تهران می‌باشد اما می گوید از کودکی علاقه ای به درس نداشته و دلش می‌خواست بازیگری شود.

جنجال در کنسرت گروه لیان و حمله به گوینده جناب خان

حجازی فر در مورد درآمدش از تئاتر می‌گوید:

مدتی با امور تربیتی آموزش و پرورش قرارداد همکاری بستیم و حتی شب ها برای مردم اجرا و بلیط فروشی می کردم در آن دوره واقعا از تئاتر درآمد داشتم. راستش رو بخوایند هر کاری می کردیم که درس نخوانیم ، از کلاس فرار می کردیم و خیلی هم خوش می گذشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *