ویدیو : حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی در زاهدان

به تازگی ویدیویی از حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی در زاهدان در رسانه ها مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از حضور سهراب پاکزاد در زاهدان در رسانه ها وایرال شده است. گویا ویدیو حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی مردم زاهدان جلب توجه بسیاری از کابران را به خود جل کرده است.

حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی در زاهدان

دیده شدن سهراب پاکزاد با لباس محلی سیستان و بلوچستان

امروز یک ویدیویی از حضور سهراب پاکزاد در زاهدان پخش شده که حواشی بسیاری را داشته است. همچنین او مدتی است در فضای مجازی سر و کله برنامه‌ای موسیقیایی تحت عنوان ناکوک پیدا شده است که ابتدا توسط امین فردین و دو کارشناس به نام های هومن تکاو و سیاوش کافی اجرا می‌شد اما در فصل جدید با کنار رفتن امین فردین این دو کارشناس به تنهایی عهده دار اجرای آن شده اند.

هومن تکاو در برنامه گات تلنت یکی از شرکت کننده‌ها بود و به زعم خودش در نهایت علی رقم چهار نظر مثبت با ناداوری حذف شد، حالا در قامت یک منتقد به انتقاد راجع به ناکوک بودن اجراهای خوانندگان ایرانی پرداخته است.

حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی در زاهدان
دیده شدن سهراب پاکزاد با لباس محلی سیستان و بلوچستان

 ویدیو حضور سهراب پاکزاد با لباس محلی مردم زاهدان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حضور سهراب پاکزاد در زاهدان را ببینید:

شکایت سهراب پاکزاد خواننده از امیر تتلو به خاطر کپی کاری سهراب پاکزاد آهنگساز و خواننده پاپ کشورمان از امیرحسین مقصودلو به جرم سرقت اثر هنری شکایت کرد. سهراب پاکزاد ضمن تشریح فعالیت های تازه خود از شکایتی که بر علیه امیر حسین مقصود لو برای کپی آهنگش کرده است خبر داد و توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

سهراب پاکزاد از شکایت خود از «امیر حسین مقصود لو» گفت:

“درگیر شکایتی از «امیر حسین مقصود لو» هستم او اورتور قطعه «این چه حسیه» را برای آهنگ های خود به نام «تیمار» و «گیر کردم رو تو »کپی کرده است.این قطعات در اسفند ماه منتشر شد. به دفتر موسیقی شکایت کردیم در حقیقت دوبار است که پیگیر این جریان هستیم ؛ «آرش یزدی» وکیل من کارهای این شکایت را دنبال می کند.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *