بالاخره زمان همکاری لئوناردو دی‌ کاپریو با پل توماس اندرسون رسید؟ [+جزئیات]

آیا بالاخره زمان همکاری لئوناردو دی‌ کاپریو با پل توماس اندرسون رسیده است؟ با جزئیات اثر جدید پل توماس اندرسون با دی کاپریو همراه فیگار بمانید.

گزارش تازه خبر از این می‌دهد که پل توماس اندرسون، کارگردان بزرگ آمریکایی می‌خواهد واکین فینیکس، لئوناردو دی‌کاپریو و ویگو مورتنسن را در تیم بازیگری اثر جدید خود داشته باشد. گویا فیلم جدید اندرسون با دی کاپریو توسط شرکت وارنر برادرز دیسکاوری تولید و پخش خواهد شد.

همکاری لئوناردو دی‌ کاپریو با پل توماس اندرسون

همکاری دیکاپریو و پل توماس اندرسون

به تازگی پل توماس اندرسون به همراه اسپیلبرگ و اسکورسیزی بیانیه برای حفظ TCM منتشر کردند که نگاه خبرنگاران و مخاطبان را به این سه فیلمساز بزرگ جلب کرد. حال این فیلمساز بزرگ توسط شرکت برادران وارنر اثر جدید خود را تولید و پخش خواهد کرد.

همکاری لئوناردو دی‌ کاپریو با پل توماس اندرسون

همکاری دیکاپریو با اندرسون

با توجه به اینکه لئوناردو دی‌ کاپریو در 20 سال گذشته فقط با فیلمسازان تراز اول دنیا همچون مارتین اسکورسیزی، کلینت ایستوود، استیون اسپیلبرگ، آلخاندرو گونزالس ایناریتو، کوئنتین تارانتینو، جیمز کامرون، ریدلی اسکات و کریستفر نولان همکاری داشته است، همکاری دو چهره مشهور اندرسون و دی کاپریو دور از انتطار نیست.

همچنین به تازگی، خبری مبنی بر همکاری کردن مارتین اسکورسیزی با دیکاپریو تحت عنوان فیلم جدید اسکورسیزی با دی کاپریو در فضای مجازی به انتشار رسید که جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

هرچند همکاری این بازیگر خوب و محبوب دی کاپریو با فیلمسازان بزرگ خبری تازه نیست!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *