ببینید: اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد [+جزئیات]

اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد پس از یک سال شکست حقوقی از جانی دپ نگاه عکاسان و خبرنگاران را به خودش جلب کرد.

حواشی امبر هرد با جانی دپ یکی از پر سر و صداترین اخبار فضای مجازی بود به تازگی اکران فیلم جدید امبر هرد در جشنواره تائورمینا خبرساز شد. امبر هرد برای اولین بار پس از شکست حقوقی از همسر سابقش جانی دپ در دادگاه افترازنی ویرجینیا که یک سال قبل برگزار شد، در یک رویداد سینمایی حضور پیدا کرد.

اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد

امبر هرد اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا

این بازیگر ۳۷ ساله جمعه گذشته به ایتالیا سفر کرده تا در مراسم اکران فیلم In The Fire در شصت و نهمین دوره جشنواره تائورمینا حضور پیدا کند. فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس سال ۲۰۲۲ و چند ماه پیش از برگزاری دادگاه جنجالی در ویرجینیا به پایان رسیده بود. حال بازگشت امبرهرد در سینما خبرساز شده است.

اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد
اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد

درون آتش یک تریلر فراطبیعی توصیف شده و هرد در دورانی که روان‌پزشکی علم دانسته نمی‌شد نقش یک روان‌پزشک پیشگام را بازی می‌کند که سعی دارد کودکی پریشان را درمان کند. داستان در دهه ۱۸۹۰ و در مزرعه‌ای در کلمبیا روی می‌دهد جایی که یک زوج با پسری مبتلا به اوتیسم باید در مقابل اهالی دهکده و کشیشی بایستند که نگرانند پسر به تسخیر نیروهای شیطانی درآمده و علت همه بلاهای دهکده است.

تصاویر امبر هرد در جشنواره تائورمینا

در حالی که عوامل فیلم به سمت تئاتر باستانی تائورمینا حرکت می‌کردند، رهگذران از هرد که خوشحال به نظر می‌رسید و لوکا کالوانی بازیگر ایتالیایی در خواست سلفی می‌کردند. در مقطعی فردی خطاب به هرد می‌گوید: شما انسان محبوب منید.» هرد در واکنش می‌گوید: «باور می‌کنم.» هوادار دیگری به شوخی می‌گوید: او این را به همه می‌گوید.

اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد

جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد، حدودا یک میلیون دلار غرامت گرفت که به تازگی اعلام کرد کل پول را به خیریه می‌بخشد. بعد از تمام حواشی، امبرهرد در جشنواره تائورمینا حضور پیدا کرد.

مراسم افتتاحیه «در آتش» قرار است شنبه شب برگزار شود. همچنین جشنواره فیلم تائورمینا از ۲۳ ژوئن تا ۱ ژوئیه در سیسیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “ببینید: اکران فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا با حضور امبر هرد [+جزئیات]

  1. یک زن متجاور به همین راحتی میاد داخل فرش قرمز؟؟؟جانی بخاطر کارهایی که هیچوقت انجامشون نداده بود از دوتا از بهترین نقشاش اخراج شد اونوقت ایشون یا نیش بااااز تشریف اوردن فرش قرمز؟من برای این عدالت تعظیم میکنم واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *