جانی دپ غرامت یک میلیون دلاری امبر هرد را به خیریه بخشید!

غرامت امبر هرد جانی دپ ؛ جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد، حدودا یک میلیون دلار غرامت گرفت که به تازگی اعلام کرد کل پول را به خیریه می‌بخشد.

جانی دپ غرامت یک میلیون دلاری امبر هرد را صرف چه خواهد کرد؟ جانی دپ یک میلیون دلاری که از همسر سابقش، امبر هرد، غرامت گرفته را به خیریه خواهد بخشید. در ادامه مطلب با خبر جانی دپ خیریه همراه ما بمانید.

غرامت امبر هرد جانی دپ

  • بخشیدن غرامت امبر هرد

به گزارش منابع خبری:

سال گذشته، دادگاه امبر هرد را به اتهام نشر اکاذیب و افترا به پرداخت ۱۵ میلیون دلار به دپ محکوم کرد. دپ نیز در مقابل به پرداخت ۲ میلیون دلار برای جبران آسیب‌های وارده به هرد محکوم کرد.

سال گذشته هرد در اکانت اینستاگرام خود اعلام کرد وی و دپ سر پرداخت یک میلیون دلار به توافق رسیده‌اند و حالا دپ گفته این مبلغ را به خیریه می‌دهد.  جانی دپ قصد دارد یک میلیون دلاری که همسر سابقش امبر هرد پس از دعوای حقوقی شان با یکدیگر باید به او بپردازد را صرف امور خیریه کند، دعوای حقوقی طولانی و پر سر و صدایی که در ماه دسامبر با پیروزی دپ و موافقت هرد با پرداخت یک میلیون دلار برای خاتمه یافتن این دعوا به پایان رسید.

غرامت امبر هرد جانی دپ

غرامت امبر هرد خیریه

منبعی نزدیک به دپ به رسانه ها گفته او می خواهد این پول صرف کمک به کودکان مبتلا به بیماری های خطرناک و فراهم کردن مسکن برای جوامعی شود که از گذشته از حقوق اجتماعی محروم بوده اند. نام این مؤسسات خیریه نیز اعلام شده است. یکی از آن ها بنیاد Make-A-Film است که آرزوهای کودکان را از طریق اهالی سینما برآورده می کند. دپ در گذشته با این بنیاد همکاری داشته و با آن ها یک فیلم کوتاه ساخته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *