اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023 [+جزئیات]

جانی دپ یکی از بازیگران بسیار معروف هالیوود است که اخیراً خبر اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023 بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

فیلم Jeanne du Barry یا ژان دو باری جدیدترین فیلم جانی دپ است. این فیلم جانی دپ در جشنواره کن 2023 اکران خواهد شد و در ادامه این مطلب جزئیاتی از این خبر را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بدل جانی دپ در نماز عید فطر دیده شد

اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023

فیلم Jeanne du Barry

اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023
جدیدترین فیلم جانی دپ

پس از استقبال گرم در جشنواره فیلم کن 2023، فیلم بازگشتی جانی دپ به نام Jeanne du Barry، پس از امضای قرارداد توزیع داخلی، اکران خود را در آمریکای شمالی تضمین کرد. یک درام دوره ای فرانسوی با محوریت زندگی معشوقه ملکی پادشاه لوئیس پانزدهم، ژان دو بری، به عنوان اولین نقش روی پرده دپ از زمانی که دپ در دادگاه افترا علیه همسر سابق امبر هرد در سال 2022 پیروز شد، ایفای نقش کرد.

از رویدادهای عمومی، دپ تقریباً به گریه افتاد زیرا پس از اکران آخرین فیلمش با تشویق ایستاده 7 دقیقه‌ای او را تشویق کردند. اکنون هالیوود ریپورتر فاش کرده است که به لطف قرارداد توزیع داخلی جدید با Vertical، تماشاگران آمریکایی شانس خود را برای تماشای این فیلم خواهند داشت. در این مرحله، جزئیات مربوط به اکران ژان دو بری در آمریکای شمالی، از جمله گزینه‌های تئاتر، تایید نشده است. این قرارداد پس از افتتاحیه موفق فیلم در باکس آفیس فرانسه دنبال می‌شود و توزیع کننده فرانسوی آن، آن را موفق‌ترین فیلم افتتاحیه کن در یک دهه اخیر اعلام کرد.

فیلم جانی دپ در جشنواره کن

اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023
فیلم جانی دپ در جشنواره کن

دپ ابتدا پس از نقش‌هایش در کابوس خیابان الم و درام پلیسی مخفی 21 جامپ استریت، در معرض دید عموم قرار گرفت، اما به طور مشهوری با برچسب دل‌خراش نوجوانی که در ابتدا او را مورد توجه قرار داده بود، برخورد کرد. او که انتظارات و روندهای رایج گیشه آن زمان را برآورده می‌کرد، در عوض شروع به دنبال کردن نقش‌هایی می‌کرد که شخصاً جالب می‌دانست. با این حال، در سال‌های اخیر، حرفه‌ای که زمانی مشهور بود، به‌طور قابل‌توجهی تحت‌تاثیر اتهامات مربوط به آزار و اذیت خانگی و تبرئه‌ی برجسته‌اش از مجموعه‌های Fantastic Beasts و Pirates of the Caribbean قرار گرفته است.

زمانی که در محافل هالیوود از آن به عنوان شخصیت غیر گراتا یاد می‌شد، استقبال کن از نقش دپ در فیلم Jeanne du Barry، گام مهمی به جلو در بازسازی و ترمیم وجهه عمومی خدشه دار این بازیگر است. با این حال، به عنوان یک فیلم فرانسوی زبان، تأثیر بالقوه ژان دو بری بر بینندگان آمریکای شمالی احتمالاً بسیار کمتر از جذابیت تماشاگرانی خواهد بود که او قبل از اینکه با جنجال‌های اخیر گرفتار شود، از آن لذت می‌برد. با این حال، دپ مدت‌هاست که ثابت کرده است که می‌تواند از مشارکت خود در کرایه‌های کمتر متعارف و استفاده از آن برای موفقیت‌های آینده استفاده کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *