ناگفته های محسن کیایی درباره رفاقت با همسرش ؛ فک میکنن دوست پسرشم

سخنان محسن کیایی درباره رفیق بودن با همسرش جنجالی شد. در ادامه شما را به دیدن ویدیو ناگفته های محسن کیایی درباره رفاقت با همسرش دعوت میکنیم.

به تازگی ویدیویی از محسن کیایی تحت عنوان دوستی با همسرش وایرال شده است. وی در ویدیو می‌گوید همه فکر میکنند محسن کیایی دوست پسر زنشه. صمیمیت بین آقای بازیگر و زنش زبانزد مردم شده است. اگر شما هم میخواهید ویدئوی ناگفته های محسن کیایی درباره رفاقت با همسرش را ببینید با ما همراه باشید.

کشف بقایای انسانی در منطقه مفقود شدن جولین سندز ! [+جزئیات]

ناگفته های محسن کیایی درباره رفاقت با همسرش ؛ فک میکنن دوست پسرشم

ازدواج محسن کیایی با دوست دخترش غوغایی شد

ویدیوی مصاحبه محسن کیایی به تازگی منتشر شده است که درباره ازدواجش می‌گوید آدم های نسل امروز اصلا با معیارهای من تطابق ندارند. واقعا بستگی به هر شخصی اداره ولی من اگه اون زمان ازدواج نمیکردم بیچاره بودم.

من همیشه دلم میخواست خانمم کتاب بخونه و الان خانومم بیشتر از من کتاب میخونه و اون یادم میندازه که باید کتاب بخونم. کیایی در پاسخ به مجری که میگوید شما ظاهرا با هم رفیق هستید؟ میگه الان هر کی میاد خونه ما فک میکنه دوست دختر دوست پسر هستیم تا زن و شوهر.

به گفته محسن کیایی: او در 21 سالگی با همسرش همکار بوده در صحنه تئاتر در کرج آشنا شده است و در 24 سالگی با هم ازدواج کردند و خیلی با هم رفیق هستند.

ناگفته های محسن کیایی درباره رفاقت با همسرش

ویدیو حرف های محسن کیایی درمورد دوست بودن با همسرش

در زیر ویدیو وایرال شده از حرف های محسن کیایی را مشاهده می‌کنید:

محسن کیایی در سال 1360 در تهران متولد شد. وی بازیگر و نویسنده است.محسن کیایی در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده. محسن کیایی کارهنری خود را با سریال کودک بنام “رویای گلی” و سریال “ایپزودی شاهین می‌ خواند” از سال 1379 شروع کرد .

ببینید: اتفاقی وحشتناک در کنسرت سامی بیگی ؛ پلی بک لو رفت!

او با فیلم بعد از ظهر سگی به کارگردانی برادرش مصطفی در سال 1388 وارد سینما شد. محسن کیایی سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرد که حاصل ازدواج این دو هنرمند یک دختر به نام “رز” است شغل همسر محسن کیایی عکاس و گریمور است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *