تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی [+عکس]

به تازگی، تصویری جدید از تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، تصویری از استایل افسانه پاکرو در رانندگی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار رسید که رانندگی کردن افسانه پاکرو با تیپی جدید را نشان می‌دهد و بازخوردهای متنوعی را نیز کسب کرد.

تیپ جنجالی افسانه پاکرو که توسط برخی از خبرگزاری‌های به انتشار رسید، مربوط به عکسی است که او چندی پیش در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد.

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی
استایل افسانه پاکرو در رانندگی

تصویری از افسانه پاکرو منتشر شده که با چهره‌ای نچرال و لوکیشنی که چندان خاص نیست عکسی جذاب ساخته و مورد توجه قرار گرفت. افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.

در ادامه می‌توانید رانندگی کردن افسانه پاکرو را ببینید:

رانندگی کردن افسانه پاکرو

تیپ جدید افسانه پاکرو در حال رانندگی
تیپ جنجالی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو، بازیگر جوانی است که این روزها گزیده کاری را انتخاب کرده و به دنبال ایده آل های خود است. او پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد و پس از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد، از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از: محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رؤیای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *